Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، همه ریختند دور و برش و هر کسی یک جور او را می‌بوسید و دست به سر و رویش می‌کشید طوری که او چند باری به زمین خورد و باز بلند شد. دو مرحله از عملیات پایان یافته بود و بچه‌ها بسیار خسته و کوفته بودند. آقا مهدی از بچه‌های فنی _ مهندسی خواست تا زودتر جایی را برای صبحگاه تدارک ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین هم شد آنقدر علاقه بچه‌ها به او شدید بود که مگر می‌شد کاری را بگوید که نه بگویند. همان یک روزه کار را به انتها رساندند و جایی را برای صبحگاه ساختند.

قرار شد همه نیرو‌ها صبح در محوطه صبحگاه جمع شوند. آقا مهدی پشت بلندگو رفت و شروع کرد به صحبت کردن برای بچه‌ها و طوری سخن می‌گفت که بچه‌ها مدام با صدای بلند تکبیر می‌گفتند و شعار می‌دادند. صبحگاه که تمام شد هر کدام از بچه‌ها طوری خود را به آقا مهدی می‌رساند و دستی به سر و رویش می‌کشید و می‌بوسیدش. آنقدر دورش را شلوغ کرده بودند که چندین بار به زمین خورد و دوباره بلند شد. یک باری هم ساعتش باز شد و از دستش به زمین افتاد که یکی از بچه‌ها سریع خم شد و ساعت را برداشت و بعد هم پیغام داد که به آقا مهدی بگویید این ساعت را یادگاری از او نگه می‌دارم.

سرلشکر شهید مهدی باکری، فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا (این لشکر از رزمندگان استان‌های آذربایجان غربی و شرقی تشکیل شده بود) که در عملیات بدر و در بیست و پنجم اسفند ماه سال ۶۳ در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نایل شد. پیش از او دو برادر دیگرش علی باکری در زمان پیش از انقلاب اسلامی و به دست ساواک و نیز سال قبل از شهادت او حمید به شهادت رسیده بود.

منبع: جی پلاس

انتهای پیام/

خاطره‌ای نقل شده سرلشکر شهید مهدی باکری

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهادت مهدی باکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۱۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، ستوان یکم محسن حسین‌نیا اهل روستای روشندان از توابع بخش بهنمیر استان مازندران سحرگاه ۱۶ فروردین در عملیات تروریستی گروه جیش‌الظلم به مقر نیروی انتظامی در چابهار به شهادت رسید.   شهید محسن حسین‌نیا علاوه بر اینکه در عرصه حفاظت از مردم و میهن فعال بود و جان بر سر این راه فدا کرد مداح اهل بیت و تکواندوکار هم بود خانواده این شهید که می‌گویند آرزوی همیشگی سید محسن شهادت بود و این درخواست را از همه حتی کودکان هم می‌کرد.   از این شهید والامقام ۲ دختر ۹ ساله و ۹ ماهه به یادگار مانده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روایتی از پدر و پسر شهید لشکر فاطمیون + فیلم
  • نماهنگ شوقِ عاشقانِ وصل + فیلم
  • شهیدی که پارتی‌بازی نکرد
  • هشت‌هزار مگاوات برق برای جبران ناترازی وارد مدار شده است
  • از وطن تا حرم؛ ذاتِ این خاک قهرمان‌پرور است
  • رئیسی فاز توسعه نیروگاه شهید باکری سمنان را افتتاح کرد
  • رئیس‌جمهور طرح توسعه واحدهای گازی نیروگاه شهید باکری سمنان را افتتاح کرد
  • افتتاح واحد‌های گازی نیروگاه برق شهید باکری سمنان
  • ببینید | لحظه عجیب برخورد مهدی طارمی با عکاسان کنار زمین
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید