Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@15:30:30 GMT

استان البرز رتبه نخست مهاجرت به تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۱۹۹۶

استان البرز رتبه نخست مهاجرت به تهران

استان البرز با حدود ٨٩ هزار نفر و استان‌های چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد با حدود ١ هزار نفر به ترتیب بیشترین وکمترین سهم مهاجرپذیری از استان تهران را داشته‌اند.

استان البرز با حدود ٥١ هزار نفر و استان کهیگیلویه و بویر احمد با حدود ٢ هزار نفر، به ترتیب بیشترین و کمترین سهم مهاجرفرستی به استان تهران را از آبان ٩٠ تا آبان ٩٥ داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش مرکز آمار،‌ با توجه به نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال 95، حدود‌ ٥١٧ هزار نفر از آبان ماه سال ١٣٩٠ تا آبان ماه ١٣٩٥ به استان تهران مهاجرت و در همین دوره زمانی نیز حدود ٣٥١ هزار نفر از استان تهران مهاجرت کرده‌اند.
براساس این گزارش، استان‌های تهران،‌ البرز، اصفهان، خراسان رضوی و گیلان دارای بیشترین سهم مهاجرپذیری و استان‌های تهران،‌ خوزستان، خراسان رضوی، البرز و اصفهان بیشترین سهم مهاجرفرستی در کشور را از آبان ماه سال٩٠ تا آبان ماه ٩٥ داشته‌اند./عصر ایران

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۱۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه نخست هرمزگان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، مجتبی معین وزیری اظهار کرد: بر حسب ارزیابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به استناد گزارش مأخوذه از سامانه جامع روابط کار، میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری و کارفرمایی در مراجع حل اختلاف کار استان به ۱۲ روز کاهش داشته است و استان هرمزگان توانسته از این حیث رتبه اول کشوری را کسب کند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ ورودی پرونده‌ها به مراجع حل اختلاف ۲۶۷۶ مورد بوده است که کارشناسان روابط کار استان هرمزگان با رعایت قاعده دادرسی عادلانه و اصل سرعت سعی در احقاق حق و حل و فصل دعاوی داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه آرای صادره در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۵۶۴ فقره دادنامه بود، افزود: از این تعداد ۸۴۰ فقره دادنامه به صورت سازشی صادر شده است که ۳۲ درصد از کل دادنامه‌ها را شامل می‌شود.

معین وزیری گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۷۰ درصد آرای مراجع حل اختلاف که در دیوان عدالت اداری فرجام خواهی شده بود عیناً تأیید شده است.

گفتنی است، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان تعداد مراجع حل اختلاف کارگری استان را ۱۴ هیأت تشخیص و ۵ هیأت حل اختلاف اعلام کرد.

کد خبر 6081769

دیگر خبرها

  • خبرگزاری مهر در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم برگزیده بیشترین مشارکت شد
  • رتبه نخست مازندران در صادرات لبنیات
  • مقاوم سازی حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی البرز
  • ۱۸۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در البرز احداث می‌شود
  • کسب رتبه نخست هرمزگان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری
  • دزفول رتبه نخست بازدید گردشگران را به خود اختصاص داد
  • رتبه نخست گیلان در تولید مرغ اجداد در کشور
  • استهبان، رتبه نخست فارس در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • استهبان رتبه نخست را در اجرای نهضت ملی مسکن در فارس کسب کرد
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات