Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@17:39:51 GMT

جایگاه پرسپولیسی ها پر شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۲۰۴۴

هواداران تیم پرسپولیس استقبال بسیار خوبی از تیم محبوبشان داشته اند.

به گزارش ورزش سه، باتوجه به حضور پرشور هواداران سپیدرود در بازی های خانگی این تیم، تصمیم گرفته شد که تنها ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه سردار جنگل رشت به پرسپولیسی ها برسد.

 

هواداران پرسپولیس نیز استقبال بسیار خوبی از دیدار تیمشان داشتند و در فاصله ۹۰ دقیقه تا شروع بازی جایگاه خود را پر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیرون ورزشگاه نیز عده ای پرسپولیسی حضور دارند که احتمالا در جایگاه تیم میزبان مستقر خواهند شد.

 

برانکو ایوانکوویچ در لحظه ورود به زمین به سمت هواداران پرسپولیس رفت و با آن ها دیدار کرد.

 

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۲۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای ربیعی خواسته هواداران تیم دوب آهن بود

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: استعفای ربیعی موضوعی بود که هواداران مطرح کردند و ایشان می‌خواست که دست باشگاه را باز بگذارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک اظهار داشت: هر دو تیم کیفیت خوبی دارند و به نظرم  مسابقه فرد یک بازی نزدیک به هم از آب در می‌آید؛ آلومینیوم اراک یکی تین‌هتی منظم لیگ است و برای بازی فردا تلاش کردیم تا با فاصله کمی که بین این مسابقه با بازی سپاهان در اختیار داشتیم، تیم را از نظر ذهنی و جسمی ریکاوری کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم که فردا بتوانیم فوتبال خوب و باکیفیتی ارائه دهیم و برنده بازی باشیم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: تیم ما بسیار باکیفیت است و توانایی بردن همه تیم‌ها را داریم اما برخی اوقات بازی‌ها را خیلی راحت از دست می‌دهیم ما در همه بازی‌ها موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به رسم بیانیه‌نویسی برخی از باشگاه‌ها اشاره کرده و گفت: به نظرم بیانه‌ای که بر خیلی از باشگاه اعلام می‌کنند، تاثیر می‌گذارد، بیانیه‌نویسی به فوتبال هیچ کمکی نمی‌کند و امیدوارم راهکار جدید فدراسیون موثر باشد و بتواند جلوی این موارد را بگیرد و  هر تیمی که از نظر فنی کیفیت خوبی دارد و بهتر بازی می‌کند، نتیجه بگیرد و مسائل دیگر در نتیجه تاثیری نداشته باشد.

قریشی: نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشتاسامی غایبان سپاهان و ذوب‌آهن در دربی اصفهان

صادقی در پاسخ به علت استعفای ربیعی  برای شک به تیم، تصریح کرد: اتفاقا استعفای ربیعی موضوعی بود که هواداران مطرح کردند و ایشان می‌خواست که دست باشگاه را باز بگذارد. در مجموع همه مجموعه باشگاه خواهان حضور ربیعی بودند.ما از نظر فتی روند خوبی داریم و در تمام بازی‌ها کیفیت فنی خوبی داشتیم و ما این روند را ادامه می‌دهیم و امیدوارم بتوانیم با رفع نواقص به نتیجه مطلوب برسیم.

وی درباره اتفاقات بازی ذوب‌آهن و سپاهان یادآورشد: درباره داوری اظهار نظر نمی‌کنم تیم‌ها سعی کنند به مسائل فنی بپردازند. گاهی اشتباهات غیرعمد داوران به تیم ما ضرر زد ولی سعی نکردیم راجب آن صحبت کنیم.

صادقی در پایان اضافه کرد: قطعا بزرگترین بازیکنان دنیا هم پنالتی از دست دادند و از جذابیت فوتبال است. سهی می‌کنیم بهترین خودمان باشیم ولی اینکه قرار است فردا چه اتفاقی بیفتد را نمی‌دانم.

انتهای پیام/170/.

 

دیگر خبرها

  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • پرهیجان‌ترین‌ روز یزد بعد از قندی (عکس)
  • سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • حضور معدود هواداران سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران +فیلم
  • بازی محتاطانه‌تر تیم‌ها در هفته ۲۴ لیگ برتر/ حضور تیم‌های جنوبی در پایین جدول جای تاسف دارد
  • استعفای ربیعی خواسته هواداران تیم دوب آهن بود