Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - نهمین سال تاسیس این بانک را به مشتریان وفادار، کارکنان خلاق و سهامداران همراه، تبریک گفت .
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در پیام عبدالمجید پورسعید آمده است؛



نام ایران زمین برای ما الهام بخش تلاش و کوشش مردان بزرگی است؛ که همواره سربلندی این سرزمین، بزرگترین هدف آنها بوده است.
خداوند را شکرگزارم که در آستانه نهمین سالگرد تاسیس بانک ایران زمین، توفیق خدمت به مردم میهنم را به من و همکارانم عطا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امروز در آستانه سالگرد تاسیس بانک، یک گام دیگر به تحقق چشم انداز «بانک ایران زمین بانک دیجیتال» نزدیکتر شده ایم.

استفاده از نیروهای خلاق، ایجاد زیر ساخت های جدید، بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا گامهای موثری بوده است که در دو سال گذشته در این مسیر برداشته‌ایم.

آنچه در این میان برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است، پیاده سازی تجربه مشتریان در بانکداری و ارتقا بانکداری سنتی به دیجیتال با تغییر فرآیندهایی اجرایی، بر پایه ابزارهای جدید، به منظور ایجاد یک تجربه لذت بخش از خدمات بانکی بوده است.

ما معتقدیم که تحول به عنوان یک اصل باید در سازمان پذیرفته و جاری باشد. از این رو با راه اندازی مرکز نوآوری پذیرای ایده‌ها و خلاقیت‌های جوانان برومند این مرز و بوم هستیم.

پاسخگویی صحیح و دقیق به مشتریان، همکاری با مراکز دانشگاهی، حمایت از ایده‌های خلاق، مشارکت در امور عام المنفعه، اجرای مسولیت اجتماعی، توسعه زیر ساخت های بانکداری دیجیتال و ارایه محصولات متنوع تنها بخشی از تلاش‌های ما در تحقق شعار «ایران زمین خانه ماست» بوده است.

اینجانب فرارسیدن ۲۴ اسفند سالروز تاسیس بانک ایران زمین، را حضور یکایک خانواده بزرگ این بانک تبریک عرض نموده، و از خداوند متعال سربلندی کشور عزیزمان را خواستارم.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک ایران زمین تاسیس سهامداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۲۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته سلامت

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته سلامت پیامی صادر کردند.

متن پیام رضامراد صحرایی به شرح زیر است؛

از خداوند بخشش و عافیت طلب کنید که پس از ایمان هیچکس را چیزی بهتر از سلامت نداده‌اند. حضرت محمد (ص) «سلامتی» از مواهب عظیم الهی و در برگیرنده سلامت جسمانی، معنوی، روحی و اجتماعی انسان و به فرموده مقام معظم رهبری، سلامت جزء مسائل درجه یک هر کشوری است.

اهمیت و جایگاه این مقوله در نظام آموزش و پرورش به گونه‌ای است که ساحت تربیتی زیستی و بدنی یکی از ساحت‌های ششگانه تعلیم و تربیت است و در سیاست‌های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش بر ارتقای سلامت جسمی و روحی دانش آموزان و معلمان تأکید شده است.

هفته سلامت که همه ساله با هدف ارتقای آگاهی و ترویج فرهنگ سلامت برگزار می‌گردد در سال ۱۴۰۳ با شعار محوری «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» به منظور حساس نمودن جامعه نسبت به مشارکت خانواده‌ها در مردمی سازی سلامت، فرصت مغتنمی است تا در مدرسه به عنوان دریچه خدمات اجتماعی با نگاهی ویژه به ظرفیت‌ها، دستاورد‌ها و انتظارات موجود برای پاسخگویی منطقی و شایسته در جهت پیشگیری از بیماری‌ها در قالب برنامه‌های منسجم همراه با مشارکت در مسیر تحقق سلامت دانش آموزان عزیز گام برداریم.

مدرسه به عنوان نقطه اتکای دولت و ملت در پیشرفت همه جانبه و خط مقدم ارتباط با خانواده‌ها، می‌تواند گام مؤثری در نهادینه سازی آموزه‌های بهداشتی و ارتقای سلامت جامعه بردارد و دانش آموزان هم می‌توانند به عنوان سفیر سلامت برای خود، همسالان و خانواده خود در ارتقای سواد سلامت و بهداشت عمومی نقش آفرین باشند.

ضمن تبریک هفته سلامت، با ارج نهادن به شهدای مدافع سلامت و قدردانی از تلاش‌های ارزنده دست اندرکاران بخش سلامت و آموزش کشور، از خداوند متعال سعادت، سربلندی و توفیق روزافزون همگان را خواستارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • عکس| پیام ناراحت‌کننده جواد کاظمیان برای تولد ۴۳ سالگی
  • تجلیل از سپاهیان استان اردبیل به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی به مناسبت تاسیس سپاه پاسداران
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته سلامت
  • پیام استاندار آذربایجان شرقی در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه