Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

«امروز جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص رفع اختلاف نظر شورای محترم نگهبان و مصوبه مجلس بود. موضوع اصلی اختلاف در خصوص خارج کردن سیستم ربوی در تسهیلات گذشته و نجات مردم از این وضع بد موجود بود. انصافاً خیلی از بزرگان مجمع تلاش کردند ولی نظر مجلس رأی نیاورد. خیلی امید داشتم مجمع در شرایط بد کنونی مصلحت را بر نجات مردم بداند ولی با وجود تلاش رئیس محترم مجمع و رئیس محترم مجلس و حتی تا حدودی کوتاه آمدن نمایندگان محترم شورای نگهبان رأی نیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما که کارمان را انجام دادیم. احتمالاً مصلحت بر این نبود.»

به گزارش ایسنا براین اساس نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد سه ایراد شورای نگهبان به مصوبات بودجه ۹۸ به این شرح است:

۱_ جز ۴ بند (ه) تبصره (۴) با اصلاحاتی به شرح ذیل تصویب شد:

"بازپرداخت تسهیلات مذکور و برداشت دولت از صندوق در بودجه سال ۱۳۹۷، در بودجه‌های سنواتی ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۴ منظور و به حساب صندوق توسعه ملی واریز شود. بازپرداخت تسهیلات از درآمد های حاصل از اجرای طرح‌ها تا حد امکان صورت پذیرد."

۲- در بند (ز) تبصره ۱۶ مصلحت مورد نظر مجلس شورای اسلامی به تصویب نرسید.

۳- در جز (۲) بند الف تبصره (۱۸) نظر مجلس شورای اسلامی با اضافه شدن عبارت: "اساسنامه صندوق حداکثر تا پایان فروردین ۱۳۹۸ برای شورای نگهبان ارسال شود" به انتهای بند، تصویب گردید.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۲۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران درباره طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی (اعاده شده از شورای نگهبان)، جهت تامین نظر شورای نگهبان با اعمال اصلاحات عبارتی در ماده ۱۱ طرح مذکور موافقت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • طرح ساماندهی اجاره بهای املاک اصلاح شد
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • قالیباف: کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی اجاره بهای املاک
  • اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس
  • توضیحات طغیانی درباره رفع موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • توضیحات طغیانی درباره سقف معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی
  • توضیحات طغیانی دررباره سقف معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲
  • نامه به شورای نگهبان درباره معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال