Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@23:40:36 GMT

جلوگیری از رفت و آمدهای مشکوک به دادگستری های گلستان

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۲۵۵۵

جلوگیری از رفت و آمدهای مشکوک به دادگستری های گلستان

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان گفت: باید باهوشیاری از رفت و آمد افرادی که پرونده ای در محاکم ندارند و مشکوک به کارچاق کنی هستند به دادگستری ها جلوگیری کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ رمضانعلی عابدی رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان در جمع رابطان و کارکنان این بخش گفت: برخی افراد با رفت و آمد در محاکم و کسب اطلاعات، با اعلام این که در دستگاه قضایی نفوذ دارند و می توانند روی آرای صادر شده تاثیرگذار باشند اقدام به کارچاق کنی می کنند که این اقدام علاوه برگرفتار کردن مردم ، آبروی دستگاه قضایی را نیز خدشه دار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید باهوشیاری از رفت و آمد افرادی که پرونده ای در محاکم ندارند و مشکوک به کارچاق کنی هستند به دادگستری ها جلوگیری کنیم.

رفتارمناسب با مراجعین به دادگستری ها ،توصیه ی دیگر عابدی به کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان بود .

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان با حساس برشمردن کار در دستگاه قضایی گفت: کارکنان و رابطان حفاظت و اطلاعات ، دیده بانان دستگاه قضایی  هستند و باید تهدید های درونی و بیرونی را شناسایی و پیگیری کنند.

عابدی افزود: مردم هم می توانند موارد مشکوک را به سامانه خبری حفاظت اطلاعات دادگستری گلستان با شماره 1580 تلفنی اطلاع دهند .

نخستین نشست رئیس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری استان با کارکنان و رابطان حفاظت و اطلاعات استان در سالن اجتماعات دادگستری استان برگزار شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۲۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند تحول قضایی در مازندران اجرا شود

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: سند تحول قضایی باید به شکل کامل و دقیق در استان مازندران اجرایی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، عباس پوریانی بر اجرای دقیق و کامل سند تحول قضایی در استان تاکید کرد و گفت: همه باید بسیج شوند تا برنامه ابلاغی به مازندران به بهترین شکل ممکن و در زمان مقرر اجرایی و عملیاتی شود.

وی افزود: در کنار سند تحول قضایی، مشکلات نیز به تفکیک هر شهرستان باید شناسایی شده و مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به وجود منابع طبیعی و شرایط خاص جغرافیایی استان، ادامه داد: با جدیت و قاطعیت، اجازه هرگونه سوء استفاده از مواهب خدادادی مازندران را از متخلفین سلب خواهیم کرد.

پوریانی بر اهمیت بحث پیشگیری از وقوع جرم نیز تاکید و بیان کرد: اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری باید اثرات بازدارنده در جامعه داشته باشد.

وی همچنین بحث پسماند و فاضلاب را از مهمترین مشکلات استان مازندران برشمرد و خاطرنشان کرد: این موارد و دیگر مشکلات موجود در استان باید با برنامه ریزی دقیق و همت دستگاه‌های متولی و البته حمایت دستگاه قضایی به بهترین شکل ممکن مدیریت و مرتفع شود.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است
  • انتصاب مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری سیستان و بلوچستان
  • دستگیری فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی استان گلستان
  • فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی گلستان دستگیر شد
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرا شود