Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا – وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما همواره اعتقاد داریم که نظر نهایی در تمام امور افغانستان را مردم این کشور اعلام می کنند و ایران نیز همواره بدنبال کمک به دولت و ملت افغانستان است.

به گزارش ایرنا از اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، «محمد جواد ظریف» در دیدار «محمد عمر داودزی» نماینده رئیس جمهوری افغانستان در امور صلح بعد از ظهر شنبه بر اهمیت صلح و ثبات در افغانستان تاکید کرد و اظهار داشت: ما همواره اعتقاد داریم که نظر نهایی در تمام امور را مردم افغانستان اعلام می کنند و به همین علت دولت افغانستان به عنوان نماینده مردم آن کشور تصمیم گیرنده است و ایران نیز همواره بدنبال کمک به دولت و ملت افغانستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«محمد عمر داودزی» نیز در این دیدار ضمن تشریح آخرین تحولات گفت وگوهای صلح افغانستان اظهار داشت: در افغانستان باید اصل مذاکرات صلح توسط دولت انجام شود.
وی همچنین از مواضع مثبت و دلسوزانه جمهوری اسلامی ایران در خصوص افغانستان تقدیر و قدردانی کرد.
تبادل نظر در خصوص راههای توسعه و تعمیق همکارهای دوجانبه از دیگر محورهای گفت وگو در این دیدار بود.
سیام**9314**1535

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیاسی ظریف افغانستان مذاکرات صلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۲۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد در دیدار دکتر پور جان آبادی با محسنی راد مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع و مهاجرین خارجی استان مورد بحث قرار گرفت.

در این دیدار که با حضور تعدادی از مدیران ارشد بانک ملی استان برگزار شد ضمن تشکر از همکاری و اقدامات موثر وخدمات مطلوب ارائه شده به اتباع و مهاجرین خارجی استان راهکارها و کیفیت بخشیدن به ادامه همکاری مطرح و مقرر شد با هماهنگی های ستادی موانع و مشکلات مرتفع گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • افغانستان به جام جهانی نرسید
  • تاجیکستان با حذف افغانستان مسافر جام جهانی شد
  • امروز ایران- قرقیزستان در یک چهارم نهایی آسیا/پیش به سوی جام جهانی فوتسال
  • دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران
  • شگفتی‌سازی افغانستان در جام ملت‌های آسیا
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا+ برنامه حذفی
  • افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی