Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@22:13:09 GMT

گزارش زنده: سپیدرود رشت 0 - 1 پرسپولیس تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۲۶۳۵

به گزارش ایلنا، بازی حساس سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران در حالی برگزار می‌شود که تیم میزبان برای عدم سقوط به لیگ دسته اول مبارزه می‌کند و تیم مقابل هم برای رسیدن به صدر جدول رده بندی و کمرنگ نشدن شانس قهرمانی به میدان آماده است.

گزارش زنده این مسابقه را مشاهده می‌کنید:

ورزشگاه:‌ سردار جنگل / 22 اسفند 1397 / تماشاگر: .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

داوران:

اخطار:

 

ترکیب سپیدرود

کوروش ملکی، لوکا نوزادزه، میثم تهیدست، امین جوادی مقدم، میلاد شیخ سلیمانی، میثم فردوسی، حسین ابراهیمی، مهرداد بایرامی، محمد علیزاده، میلاد قربانزاده و محمد غلامی

 

ترکیب پرسپولیس

بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، مهدی ترابی، سیامک نعمتی و علی علیپور.

 

شرح گل

سپیدرود 0 - 1 پرسپولیس / علی علیپور، دقیقه 10: در حالیکه شیخ سلیمانی تصمیم به متوقف کردن مهاجم پرسپولیس داشت و تا حدودی در این امر موفق بود اما علیپور با ضربه‌ای مطمئن در محوطه جریمه سپیدرود دروازه ملکی را باز کرد.

 

حواشی و دقایق حساسی بازی:

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس تهران سپیدرود رشت هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است

دبیر شورای عالی جوانان کشور گفت: شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده و عادت‌زدایی می‌کند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو وحید یامین‌پور دبیر شورای عالی جوانان کشور در مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در تالار فرهنگ و هنر کرمان با اشاره به مطالعات و فعالیت‌های فرهنگی و هنر را باید از شهید آوینی آغاز کرد گفت:، زیرا با شهید آوینی می‌توان تکلیف خود را با بسیاری از چیز‌ها از جمله علم، تاریخ، سیاست، تلوزیون مشخص کرد.

وی افزود: شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده و عادت‌زدایی می‌کند.

او اظهار کرد:شهید آوینی هم اُفق با امام راحل بود و همان طور که امام جنگ را می‌دید، او هم می‌دید و روایت می‌کرد.

 وی گفت: هنر در ایران زنده است و عموم مردم ما اهل هنر هستند.

یامین پور افزود: شهید آوینی و شهید سلیمانی از کسانی هستند که وقت داشتند، گفت: خون سبب یادآوری خاطره‌هایی می‌شود که هیچ چیز نمی‌تواند آن را زنده کند؛ شاید اگر سردار سلیمانی به شهادت نمی‌رسید به یاد نمی‌آوردیم که همه ما یک ملت هستیم که قلب‌هایمان به هم پیوند دارد؛ این خون یک برق ایجاد و خاطره‌ها را زنده کرد.  
او گفت:حاج قاسم سلیمانی که شهید شد ما به یک‌باره گذشته را به یاد آوردیم و به یاد سیاوش افتادیم.

دبیر شورای عالی جوانان کشور تاکید کرد: بزرگانی همچون فردوسی، حافظ، سعدی، سنایی، مولاناسرآغاز فرهنگ ایران و متعلق به زمان باقی هستند. برخلاف ادعای برخی که می‌گویند ارتباط ایرانی‌ها با سرآغازهایمان گسسته، اما ما با سرآغاز‌ها مرتبط هستیم به همین دلیل همچنان زنده‌ایم و زمین نخورده‌ایم.

او تصریح کرد: یکی از این سرآغاز‌ها عاشورا است که ارتباط با آن قطع نشده و شهیدان آوینی، سلیمانی، حججی با سرآغاز ارتباط داشتند و اگر ارتباط با سرآغاز قطع شود دچار سستی و زوال می‌شویم.

وی با بیان اینکه روایت فتح یک کار نوین از یک روایت غریب بود تصریح کرد: آوینی جنگ را فتح دید نه جنگ، به همین دلیل توانست روایت فتح را خلق کند.  

یامین پور تصریح کرد: نکته ما فقدان انسان‌های هم افق با حقیقت جاری است نه فقدان کسانی که تکنیک‌ها را می‌دانند.

سپس رییس حوزه هنری استان کرمان نیز گفت: آیین هفته هنر انقلاب اسلامی در واقع یک نقطه پایانی بر اتفاقات سال گذشته و آغازی بر اتفاقات پیش‌روی حوزه هنری استان کرمان است.

مجتبی اسدی افزود:جایزه ویژه امسال با نام "ریحانه" هم که در واقع لباس شهیده ریحانه سلطانی‌نژاد از شهدای خردسال حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه سال ۱۴۰۲ در گلزار شهدای کرمان است که به‌صورت امانت در دست ماست و هر ساله به هنرمند یا هنرمندان شاخص ایثار و شهادت اهدا می‌شود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از هنرمندان و چهره‌های فعال هنر انقلاب اسلامی در کرمان تجلیل و امین شجاعی به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان کرمان در سال ۱۴۰۲ معرفی شد.

لازم به توضیح است جایزه ویژه هفته هنر انقلاب اسلامی امسال با نام «ریحانه» به یاد شهدای حادثه تروریستی کرمان و دختر کاپشن صورتی با گوشواره قلبی به حلقه ادبی قلمه اهدا شد؛ این حلقه ادبی متشکل از نویسندگانی است پس از حادثه تروریستی کرمان روایتگر شهدای این حادثه بودند.

دیگر خبرها

  • پیروزی دلسوختگان قم شانس صعود را زنده نگه داشت
  • تراکتور بی خمس باخت تا قائمشهر زنده بماند!
  • گزارش زنده: فولاد ۰-۰ مس رفسنجان
  • گزارش زنده: نساجی صفر - تراکتور صفر
  • نساجی - تراکتور؛ گزارش زنده
  • گزارش زنده: صنعت نفت ۰- پرسپولیس ۰
  • نفت‌آبادان - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • گزارش زنده: پیکان 0 - 0 هوادار
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • گزارش زنده: سپاهان 0 - ذوب‌آهن 0