Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، محمد عمر داودزی نماینده رئیس جمهور افغانستان در امور صلح بعد از ظهر امروز با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار وزیر امورخارجه کشورمان بر اهمیت صلح و ثبات افغانستان در تاکید کرد و اظهار داشت: ما همواره اعتقاد داریم که نظر نهایی در تمام امور را مردم افغانستان اعلام می کنند و به همین علت دولت افغانستان به عنوان نماینده مردم آن کشور  تصمیم گیرنده است و ایران نیز همواره بدنبال کمک به دولت و ملت افغانستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد عمر داود زی نیز ضمن تشریح آخرین تحولات گفتگوهای صلح افغانستان گفت: در افغانستان باید اصل مذاکرات صلح توسط دولت انجام شود. وی همچنین از مواضع  مثبت و دلسوزانه جمهوری اسلامی ایران در خصوص افغانستان تقدیر و قدردانی کرد.   تبادل نظر در خصوص راههای توسعه و تعمیق  همکارهای دوجانبه از دیگر محورهای گفتگو در این دیدار بود.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۲۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت کنعانی به دولت و مردم عمان

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت تعدادی از شهروندان عمانی در حادثه ناگوار سیل در این کشور را به دولت و مردم سلطنت عمان بویژه خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن ابراز تأثر و تأسف از این رخداد طبیعی که موجب خسارت جانی و مالی گردید، مراتب همدردی دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران را به این کشور همسایه و برادر ابراز داشت و از خداوند متعال برای قربانیان این حادثه ناگوار، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان آنها صبر و شکیبائی مسئلت نمود.

دیگر خبرها

  • دشت طلایی محمد هادی ساروی؛ ملی‌پوش فرنگی قهرمان آسیا شد
  • تسلیت کنعانی به دولت و مردم عمان
  • دیدار رئیس‌جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • پرداخت مالیات باید به فرهنگ تبدیل شود
  • دیدار رئیس جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • سرعت‌بخشی انجام طرح‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • سرعت‌بخشی انجام پروژه‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • حمایت تمام قد افغانستان از عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل
  • فرهنگ سازی و ترویج استاندارد در جامعه اهمیت ویژه دارد
  • پخش دیدار یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال از شبکه ورزش