Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه مس سونگون به خاطر تخلفات یکی از تماشاگران تیم فوتسال این باشگاه در دیدار مقابل گیتی‌پسند اصفهان، به جریمه نقدی محکوم شد.

طرفداری - دیدار تیم‌های فوتسال مس سونگون و گیتی‌پسند از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم مس سونگون ورزقان، تخلفاتی مبنی بر حمله‌ ور شدن یکی از تماشاگران این تیم به دروازه‌بان دوم تیم مقابل رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به نقل از تسنیم، رضا نیکبخت، پزشک تیم گیتی‌پسند به دلیل اهانت به کادر درمانی حاضر و اورژانس، به توبیخ کتبی و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

امیرحسین حسینی، دروازه‌بان تیم گیتی‌پسند که در ابلاغیه ارسالی به اشتباه سپهر محمدی قید شده بود، به دلیل تعارض و اغفال داور به توبیخ کتبی محکوم شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۲۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره دیدار دو تیم مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر برگزار شد و از سوی رحمان احمدی مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

جریمه نقدی سپاهان و 4 باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده

 

وی به همین خاطر به مدت یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد که این به مدت شش ماه تعلیق می‌شود و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رأی از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • جریمه 238 میلیونی برای 3 باشگاه
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • پرخاشگری مربیان به جامعه تسری پیدا می‌کند/جریمه ها بازدارنده نیست
  • جریمه نقدی برای دروازه بان استقلال
  • ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان