Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@13:30:32 GMT

فن دایک: تلاش می‌کنم الگوی بازیکنان جوان باشم

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۳۱۵۰

به گزارش ایلنا، یکی از معروف‌ترین جملات سر الکس فرگوسن که همیشه در ذهن هواداران فوتبال ماندگار است شاید این جمله باشد :"قوی بودن خط حمله باعث بردن بازی‌ها می‌شود و قوی بودن خط دفاع قهرمانی را برای شما به ارمغان می‌آورد."

یکی از بهترین تصمیم‌های یورگن کلوپ در لیورپول را می‌توان به خدمت گرفتن ویرجیل فن دایک دانست که با رقم 75 میلیون یورو به آنفیلد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد فن دایک در این فصل فوق‌العاده بوده و اگر لیورپول بتواند قهرمان لیگ برتر شود یورگن کلوپ این عنوان را تا حد زیادی مدیون مدافع هلندی خود خواهد بود.

ویرجیل فن دایک در مصاحبه کوتاهی که با نشریه 442 داشت در مورد گلزنی خود به بایرن مونیخ گفت: این یکی از ویژگی‌های بازی من است. همیشه سعی می‌کنم جلو برم و گلزنی کنم. دوست دارم الگوی بازیکنان جوان  در زمین باشم.

فن دایک در مورد خونسردی بیش از حد خود در زمین گفت: سعی می‌کنم وقتی توپ را در اختیار دارم بر همه چیز تسلط داشته باشم. شاید اینطور به نظر برسد که در زمین تمرکز ندارم اما همواره سعی می‌کنم بهترین عملکردم را داشته باشم و حرکات مهاجمان را پیش‌بینی کنم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیورپول لیگ جزیره فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گری کیهیل: چلسیٍ پوچتینو به مرور زمان پیشرفت خواهد کرد؛ این تیم به صبر نیاز دارد

کاپیتان سابق چلسی معتقد است بازیکنان جوان این تیم برای رسیدن به پتانسیل حداکثری خود به زمان نیاز دارند

طرفداری | از زمان ورود مائوریسیو پوچتینو و خیل عظیمی از بازیکنان جوان و جدید به چلسی، پیشرفت چشمگیری در روند نتایج این تیم حاصل نشده و آبی‌ها همچنان روی یک ریل پر فراز و نشیب سیر می‌کنند. پیش از بازی‌های ملی ماه مارس و در جریان دیدار چلسی و لسترسیتی در جام حذفی، پوچتینو و برخی بازیکنان چلسی از جمله رحیم استرلینگ توسط هواداران این تیم هو شدند به طور واضحی مورد اعتراض قرار گرفتند.

گری کیهیل، مدافع سابق چلسی که طی هفت سال حضور در این تیم موفق به کسب هشت جام شد، در گفتگو با استاندارد پیرامون وضعیت آبی‌های لندن صحبت کرد:

واضح است که جاافتادن بازیکنان و پوچتینو در چلسی زمان‌بر است؛ معتقدم چلسیٍ پوچتینو به مرور زمان پیشرفت خواهد کرد. میانگین سنی بازیکنان تیم بسیار پایین است و آن‌ها برای پیشرفت و وفق‌پیداکردن با جو لیگ برتر به زمان نیاز دارند. این تیم توانست به فینال جام اتحادیه راه پیدا کند و صرفا به خاطر بدشانسی بازی را واگذار کرد.

کیهیل افزود:

پیشرفت و تطابق یک شبه اتفاق نمی‌افتد. بازیکنان و کادرفنی برای رسیدن به فرم ایده‌آل خود به صبر نیاز دارند. البته که هواداران حق دارند ناامید باشند اما آن‌ها باید بدانند که پوچتینو تجربه کار کردن در تیم‌های بزرگ را دارد و تیم او به مرور زمان پیشرفت خواهد کرد. همین که چلسی توانست به فینال جام اتحادیه برسد و از شانس خوبی هم برای کسب جام حذفی برخوردار است، پیشرفت این تیم را نشان می‌دهد.

کاپیتان سابق چلسی همچنین از برخی ستارگان جوان این تیم تمجید کرد:

گلگر را خیلی دوست دارم و معتقدم او یکی از بهترین بازیکنان جهان در حال حاضر است. نحوه بازی،‌ پرسینگ بالا و ذهنیت حرفه‌ای او قابل تحسین‌اند. او همچنین روی دیگر اعضای تیم هم اثر مثبت می‌گذارد. همکاری انزو و کایسدو در خط هافبک روز به روز پیشرفت می‌کند. پالمر فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر می‌گذارد و دیساسی و گوستو نیز با چلسی سازگار شده‌اند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم با بهترین شرایط وارد پلی‌آف شویم/دلیرزهان بازیکن تیم‌ملی پنج‌نفره است یا سه‌نفره؟
  • گری کیهیل: چلسیٍ پوچتینو به مرور زمان پیشرفت خواهد کرد؛ این تیم به صبر نیاز دارد
  • پیکان و در پیش داشتن دو فینال سخت دیگر
  • توصیه رامین رضاییان به بازیکنان جوان
  • جوان‌گرایی در پیکان همیشه وجود داشته/ دو فینال سخت پیش رو داریم
  • رامین رضاییان: آینده برای بازیکنان جوانی است که تلاش می‌کنند
  • فرگوسن و کلوپ هم نمی توانند برای فوتبال ایران کاری کنند | با تیم قلعه نویی خیلی سریع حذف می شویم
  • اقبالی: مقابل تیم درجه هفتم آسیا نتوانستیم بازیسازی کنیم
  • محیا اسناوندی: تلاش کردم بی‌حاشیه باشم، رسانه اجازه نمی‌دهد
  • حق روزبه را خوردند/ بازیکنان باتجربه تا ابد در تیم ملی نمی‌مانند!