Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@09:07:30 GMT

کارگاه بتن سازی غیر مجاز پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۳۱۸۷

کارگاه بتن سازی غیر مجاز پلمب شد

علی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: با گزارش بازرسان اداره کل استاندارد فارس مبنی بر تولید بتن غیر استاندارد در یک کارگاه غیرمجاز واقع در حومه شهر شیراز، رسیدگی به موضوع در دستور کار یکی از شعب تعزیرات حکومتی فارس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این شعبه با احضار مالک کارگاه اقدام به بازجویی از او و تحقیق و بررسی درخصوص موضوع کرد که در بررسی‌های انجام شده مشخص شد بتن‌های تولیدی این کارگاه به دلیل رعایت نکردن موازین استاندارد کیفیت مطلوب را نداشته و استفاده از آن می‌تواند منجر به بروز حادثه شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس اضافه کرد: شعبه رسیدگی کننده با توجه به آزمایش‌های انجام شده و مشخص شدن تخلف، رای به تعطیلی این کارگاه غیر مجاز صادر کرد.

انتهای پیام/چ

کارگاه بتن سازی غیر مجاز تعطیل شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۳۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار تعزیرات حکومتی استان اردبیل به مشاوران املاک

علی رحیمی آذر گفت: مشاوران املاک از دریافت وجه اضافه در کمیسیون معاملات مسکن اجتناب کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: دریافت هر مبلغی بالاتر از میزان قانونی کمیسیون در معاملات مسکن، تخلف بوده و متخلفین تحت عنوان گرانفروشی محکوم خواهند شد.
او با اشاره به رسیدگی قاطع به پرونده‌های تخلفات مشاورین املاک تصریح کرد: اخیرا نیز با شکایت یک شهروند بابت پرداخت اضافی حق کمیسیون معامله ملک، جریمه پانصد میلیون ریالی برای واحد صنفی متخلف اعمال شده است.

این مقام قضایی استان با بیان اینکه مشاورین املاک ملزم به نصب نرخنامه حق الزحمه در محل کسب و در دید مشتریان هستند، گفت: شهروندان اردبیلی در صورت پرداخت مبلغ مازاد بر تعرفه قانونی به مشاوران املاک، می‌توانند با مراجعه حضوری و یا از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و همچنین مراجعه به اتحادیه مشاوران املاک شکایات خود را پیگیری کنند تا نسبت به تشکیل پرونده و برخورد تعزیراتی اقدام قانونی به عمل آید.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • پلمب مرکز غیر مجاز زیبایی در قم
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز از پرواز آمریکا جا ماندند
  • تخلفات مشاوران املاک زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی استان اردبیل
  • هشدار تعزیرات حکومتی استان اردبیل به مشاوران املاک