Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: در بدنه دولت نیز باید با واگذاری امور به بخش خصوصی از میران تصدی گری کاهش داده تا تغییر در روش‌ها و تحقق حقوق شهروندی رخ دهد. ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عبدالمحمد زاهدی بعدازظهر امروز در جلسه شورای راهبردی توسعه استان که با حضور خرازی رئیس امور سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم سازمان استخدامی کشور برگزار شد اظهار داشت: مشارکت و هم‌افزایی مجموعه سازمان‌ها با دولت نیاز بوده تا در راستای حفظ و رعایت حقوق شهروندی گام‌برداشته و برای تحقق آن‌تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: دولت هیچگاه کوچک نشده است و باید مسئولان دیدگاه کاهش اختیارات پس از کاهش تصدی را از خود دور کنند چرا که تصدی گری یکی از عمده مشکلات جامعه کنونی است.

استاندار قزوین گفت: مشارکت جدی در راستای حفظ حقوق شهروندی لازم و ضروری است و باید فراتر از حفط حقوق همسایگی عمل کرد چرا که رعایت و تحقق حقوق اتباع کشور وظیفه حاکمیت هر کشوری است.

350 میلیارد تومان از ظرفیت پروژه‌های دولتی قم به بخش خصوصی واگذار می‌شودقزوین| واگذاری شرکت‌های توزیع به بخش خصوصی نرخ برق را کاهش می‌دهدصنایع تبدیلی در اردبیل با حمایت بخش خصوصی توسعه می‌یابد

وی تاکید کرد: رعایت حقوق شهروندی مهم‌ترین رکن احترام واقعی به شخصیت انسان بوده که باید در این راستا تکریم‌ مردم و حفظ حقوق آنها را در اولویت قرار دهیم.

زاهدی بیان کرد: باید نسبت به علاقه و تمایل مسئولان سازمانی به حفظ حقوق شهروندی تلاش کنیم و در تمام جلسات مرتبط حول این موضوع بحث کرده و اهمیت ویژه‌ای به ان دهیم‌.

وی افزود: امروز در بسیاری از قوانین با مشکلاتی روبرو هستیم و به علت باز نبود مسیر، قانون را دور می‌زنیم اما باید دانست که رعایت قوانین مرتبط با حقوق مردم در نظام اداری ضرورت دارد.

استاندار قزوین ادامه داد: امروز باید مردم را به سمت استفاده از خدمات الکترونیک هدایت کرده و آنها نسبت به امکانات غیر حضوری باور داشته و روال زندگی خود را با ان هماهنگ کنند تا فرهنگ‌سازی نیز رخ دهد.

وی تاکید کرد: در بدنه دولت نیز باید با واگذاری امور به بخش خصوصی از میران تصدی گری کاهش داده تا تغییر در روش‌ها و تحقق حقوق شهروندی رخ دهد.

انتهای پیام/ ع

R41364/P1494/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۳۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی دولت و بخش خصوصی برای رشد اقتصادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، استاندار در جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی با قدردانی از فعالان اقتصادی گفت: با وجود پستي بلندي های اقتصادي، مسير استان در جهت پيشرفت و رو به جلو قرار دارد و موانع بيشتر واحدهايي كه داشتيم رفع شده و به توليد بازگشتند.

محمدمهدی اعلایی گفت: بيشترين سرمايه گذاري خارجي در سال گذشته در استان اتفاق افتاده است و ميزان اشتغالزايي خوبي را شاهد بودیم. در سال ١٤٠٣ بنا بر همكاري مردم در توليد است و تورم ايجاده شده هم با توليد رفع ميشود و مصرف انرژي اگر توسط مردم رعايت شود در توليد ميتوانيم موفق باشيم.

وی تصریح کرد: تامين مالي مساله ديگري است كه بايد به آن بپرداديم و در مجموعه تشكل ها و دولت روشهايي كه براي تامين مالي واحد هاي توليدي ايجاد كنيم. سپرده هاي بانكي در حال حاضر ٨٠ هزار ميليارد تومان است و با نقدینگی سرگردان مواجهیم كه در صورت برنامه ریزی ميتوانيم موفق باشيم.

استاندار قزوین اظهار کرد: بخش خدمات باید در توسعه استان در حال افزايش باشد و براي آن برنامه ريزي كرد. در حوزه گردشگري به دنبال زير ساخت ها در اين زمينه باشيم. حمل و نقل مقوله ديگر است كه با سرمايه گذاران خارجي رایزنی شده که سیستم حمل و نقل به شكل حرفه اي باشد. در حوزه ريلي و فرودگاه سرمايه گذاري شود و بروكراسي كند که باعث کندی روند توسعه می شود باید حذف شود.

دیگر خبرها

  • وصول ۸۰ همت مالیات از حقوق بگیران در سال ۱۴۰۲
  • امنیت غذایی و جهش تولید با مشارکت مردم تحقق می‌یابد
  • تشریح راهبرد‌های کلان و خرد در زمینه تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • تقویت اعتماد ملی و بین‌المللی به کالای ایرانی لازمه تحقق شعار است
  • انتشار آگهی واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال
  • آگهی واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال منتشر شد
  • رسیدگی به ۴۵ پرونده در کمیسیون حقوق شهروندی دادگستری خوزستان
  • سند تحولی یزد نوین در راستای تحقق شعار سال/خروج از روزمرگی لازمه تحقق برنامه تحولی
  • گفتگوی دولت و بخش خصوصی برای رشد اقتصادی
  • تحقق شعار سال در گرو برنامه‌های تولید در بخش خصوصی است