Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@13:20:14 GMT

شعار هواداران پرسپولیس علیه داور

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۳۶۸۸

دقیقه 70 حسین زرگر یک پنالتی دیگر برای پرسپولیس اعلام کرد. بعد از این اتفاق اعضای سپیدرود اعتراض زیادی کردند و در نهایت داور پنجم که نظرش برخلاف داور بود به او اعلام کرد پنالتی رخ نداده است. زرگر هم تصمیم خود را تغییر داد و ضربه دروازه اعلام کرد.

* هواداران پرسپولیس بعد از این صحنه به داور معترض شدند و علیه زرگر و کمیته داوران شعار سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* بعد از اینکه داور تصمیم خود را تغییر داد برانکو  و محسن خلیلی سرپرست پرسپولیس علیه داور اعتراض کردند و هواداران علیه داور شعار سردادند.

* مهدی شریفی پشت دروازه پرسپولیس در حال گرم کردن بود که به دلیل اعتراضی که انجام داده بود داور به سمت او رفت و یک کارت زرد نشان داد.

* محمد نزهتی کاپیتان سپید رود هم به دلیل اعتراضش به داور یک کارت زرد دریافت کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس کمیته داوران پرسپولیس کمیته داوران داور هواداران علیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۳۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معنوی‌نژاد: مثل یک غول قدم بر می‌دارم

به گزارش "ورزش سه"، محمدجواد معنوی نژاد به دومین تمدید مهم باشگاه ساتورنیا کاتانیا پس از لوکا باسیچ فرانسوی تبدیل شده است، معنوی نژاد پس از این تمدید با باشگاه مصاحبه کرد.

ستاره ایرانی گفت: "فصلی که ما به پایان رساندیم آن چیزی نبود که من به عنوان یک بازیکن می‌خواستم. با باشگاه هدف مشترکی داشتیم که نتوانستیم به آن برسیم. حالا وقت آن است که دوباره با هم تلاش کنیم. می‌دانم که تیم بزرگی متشکل از بازیکنان فصل قبل و تازه واردان در حال ایجاد است و مطمئن هستم که فصل فوق العاده‌ای خواهیم داشت، همچنین به لطف چنین مربی باتجربه ای چون کمیل پلاچی به دنبال صعود هستیم."

معنوی که این روزها به ایران بازگشته است، تقریباً همه فعالیت های خود را از سر گرفته و درباره وضعیت خود می‌گوید: "همه به من می گویند اراده‌ای که در این روند ریکاوری به کار گرفته‌ام باعث شده در سه ماه گذشته مانند یک غول قدم برداشته باشم. ارتوپدها و فیزیوتراپیست ها از کار من راضی هستند و من هم همینطور. اکنون تمام تلاشم را می کنم تا با شرایط خوبی به کاتانیا بروم و فصل را با تمام پتانسیلم شروع کنم."

نکته جالب اینکه هواداران باشگاه روند درمان جواد معنوی‌نژاد را دنبال می کردند و به او روحیه می دادند. در بازی آخر کاتانیا در سوپر لیگای ایتالیا جواد معنوی نژاد که در سالن حضور پیدا کرده بود توسط هواداران تشویق شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با حضور هواداران
  • بلینگام: باورم نمی‌شود در رئال و انگلیس بازی می‌کنم
  • انصراف بانک ملت و تجارت از خرید استقلال و پرسپولیس!
  • شایعه‌ای که هواداران سرخابی‌ را حسابی نگران کرد 
  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • معنوی‌نژاد: مثل یک غول قدم بر می‌دارم
  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • په‌په علیه جای خالی اوسمار در پرسپوليس
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه