Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر دست‌نشان، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت تصور نمی‌کرده است تیمش در خانه با نتیجه ۳ بر یک مغلوب پرسپولیس شود.

طرفداری - نادر دست‌نشان، سرمربی سپیدرود پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت:

همان‌طور که از قبل هم گفته بودیم، بازی بسیار سخت و سنگینی بود. فکر نمی‌کردم این نتیجه رقم بخورد. فوتبال ما دو حالت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول پر بود از اشتباهات فردی و با پرسینگ تیم پرسپولیس از نواحی مختلف زمین، بازیکنان ما دچار اشتباه شدند. گل‌هایی که خوردیم خودمان اشتباه کردیم که پاس به عقب و اوت دستی بود و شرایط طبیعی گل و برنامه نبود. پرسپولیس آن موقع برای گلزنی برنامه نداشت و ما خودمان عامل شدیم و خیلی بد است که خودمان شرایط گل زدن را برای تیم حریف به وجود آوردیم.

به نقل از تسنیم، وی در ادامه افزود:

با صحبت‌هایی که بین دو نیمه کردیم و تعویض‌هایی که انجام شد، فکر می‌کنم شوکی به تیم وارد شد. یک گل زدیم و باز هم می‌توانستیم در دو مرحله دیگر گل بزنیم، اما تیم پرسپولیس هم خیلی خوب بود. از بازی نیمه دوم بازیکنانم راضی‌ام و با وجود اینکه تیم پرسپولیس در نیمه اول با سه گل برتر بود، اما فکر می‌کنم اگر بازی نیمه دوم را بازیکنانم از ابتدا انجام می‌دادند، نتیجه غیر از این بود. البته فوتبال همین است و ما هم جریمه شدیم، چون خودمان اشتباهاتی داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدورد درباره شانس ماندن این تیم در لیگ برتر، خاطرنشان کرد:

اکنون یکی از معضلات فوتبال ما همین سؤالات است. سؤالاتی که شاید نزدیکان بازیکنان هم از آنها می‌پرسند. خانواده، دوستان و هواداران در خیابان این سؤالات را می‌پرسند و این استرس وارد می‌کند. شاید اگر شما جای من بودید، با آن استرس وسط بازی به خانه می‌رفتید، اما با صحبت‌هایی که کردیم توانستیم حس مبارزه و جنگجویی را به بازیکنان انتقال بدهیم. ما در نیمه اول هم بد بازی نمی‌کردیم، اما با پرسینگی که هافبک‌های پرتعداد حریف انجام می‌دادند، این اتفاقات افتاد. می‌دانستیم که علیپور بازیکنی سرعتی است که از فضای خالی مدافعان ما استفاده می‌کند، اما نه اینکه دفاع ما خودش اشتباه کند.

وی خاطر نشان کرد:

درباره سؤالی هم که کردید، باید بگویم می‌توانیم بمانیم و هنوز 24 امتیاز دیگر موجود است. همان‌طور که پرسپولیس می‌آید در خانه ما را می‌برد، ما هم می‌توانیم به خانه نفت برویم و آنها را شکست بدهیم. با بازی نیمه دوم بازیکنانم می‌توانم امیدوار باشم. اینکه به بازیکنانم، کادر و مسئولان باشگاه امید داشته باشم و با حس مبارزه طلبی برای ماندن تلاش کنیم. اگر شهامت داشته باشیم، هر اتفاقی خواهد افتاد. بازیکنان ما به لحاظ فنی مشکلی ندارند و یک مقدار روحیات آنها به هم ریخته است که باید این مشکل را حل کنیم.

ادامه دارد ...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۴۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در حالی با پیروزی سه بر صفر شاگردان اوسمار ویه‌را همراه بود که اتفاقی تلخ در ابتدای این بازی باعث ایجاد تغییر در ترکیب سرخپوشان شد.

امید عالیشاه در دقیقه ۱۰ به علت احساس درد از ناحیه عضلات ران پا از زمین مسابقه خارج شد تا وحید امیری جای او را بگیرد. او که قبل از تعویض روی گل اول تیمش توسط دانیال اسماعیلی فر تأثیرگذار بود پس از معاینه اولیه پزشکان تیم، ناچار به اسرتاحت است.

کادر پزشکی پرسپولیس در ارتباط با آسیب دیدگی عالیشاه اعلام کرده اند او باید MRI بدهد اما آنچه قطعی به نظر می‌رسد دوری حداقل دو هفته‌ای عالیشاه است که احتمال می‌رود با توجه به میزان آسیب دیدگی تا ۶ هفته هم ادامه پیدا کند.

بنابراین کاپیتان پرسپولیس بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی و دیدار حساس مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر را به طور قطع از دست داد تا دوره نقاهت خود را پشت سر بگذارد.

تیم فوتبال پرسپولیس هفتم اردیبهشت ماه مقابل آلومینیوم اراک در یک هشتم نهایی جام حذفی و ۱۲ اردیبهشت مقابل سپاهان در لیگ برتر بازی می‌کند.

کد خبر 845526 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد
  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم!
  • اوسمار: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت
  • حمله هاشمی‌نسب به میثاقی؛ درباره ما حرف نزنید!
  • هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند/ شمس‌آذر انتحاری بازی می‌کند
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟