Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:43:31 GMT

تصمیم نهایی زرگر در مورد پنالتی روی ترابی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۴۳۹۷

در دقیقه 70 دیدار دو تیم پرسپولیس و سپیدرود داور ابتدا روی مهدی ترابی پنالتی گرفت اما سپس با داور پشت دروازه مشورت کرد و رای خود را برگرداند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم سپیدرود و پرسپولیس به واسطه سه گلی که شاگردان برانکو ایوانکوویچ طی نیمه اول زده بودند، بدون حساسیت خاصی دنبال می شد که تیم میزبان موفق شد در دقیقه 67 با یک کار تیمی خوب به گل اول بازی دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز ثانیه ای از این گل نگذشته بود که حسین زرگر یک برخورد مشکوک در محوطه جریمه پرسپولیس را پنالتی گرفت تا حساسیت ویژه ای  در بازی ایجاد شود، چرا که سپیدرود می توانست در فاصله کمتر از دو دقیقه 2 گل بزند.

در ادامه اما ضربه غلامی به تور نرسید و بوژیدار موفق به مهار پنالتی او شد ولی اتفاقات هیجان انگیز بازی ادامه پیدا کرد و داور هنوز یک دقیقه از گل نشدن پنالتی مهاجم سپیدرود نگذشته بود که در سوت خود به نشانه پنالتی به سود پرسپولیسی ها و پس از خطا روی مهدی ترابی دمید.

با این حال، این داور با تجربه پس از مشورت با داور پشت دروازه از تصمیمش منصرف شد تا برای دقایقی پرسپولیسی ها به تصمیم او معترض باشند.

 

پرسپولیس تهران مهدی ترابی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟

چند بازیکن تیم پرسپولیس به صراحت در مصاحبه‌های اخیر خود از شرایط مالی باشگاه گلایه و این طور عنوان کردند اگر شرایط به همین‌گونه باشد در پایان فصل قرارداد خود را تمدید نخواهند کرد.

به گزارش مشرق، یکی از بازیکنانی که در هفته‌های اخیر از شرایط مالی باشگاه پرسپولیس ابراز ناراحتی کرد و حتی نوید رفتن داد مهدی ترابی بود.

حضور مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر در مراسم ختم همسر زنوزی مالک باشگاه تراکتور شائبه‌ای را در فضای مجازی به وجود آورده که این دو بازیکن برای فصل آینده راهی تیم تراکتور خواهند شد.

البته تنها مهدی ترابی نبود که از باشگاه به خاطر شرایط مالی‌اش گله کرد؛ امید عالیشاه هم در این باره مصاحبه‌ای داشته است.

در این کش و قوس علی پروین مصاحبه کرد و گفت: در مورد آینده بازیکنان باید فصل تمام بشود و هرکس دلش می‌خواهد و این پیراهن را دوست دارد قرارداد امضا کند و هرکس دوست ندارد خداحافظ! زوری نمی‌توانید بازیکن را نگه دارید.

احتمالا از مخاطبان این صحبت‌های علی پروین دو پرسپولیسی نام‌برده هستند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: داور قوی سوت زد
  • کارشناسی داوری دو تصمیم جنجالی وحید کاظمی!
  • ترابی، اثرگذاری روی صد گل لیگ برتر!
  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • ترابی نه، عالیشاه به 5 رسید
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • گوندوعان: بازیکن پاری سن ژرمن روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟