Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@21:06:08 GMT

2 هزار تن میوه شب عید در قزوین ذخیره سازی شده است

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۴۶۸۱

2 هزار تن میوه شب عید در قزوین ذخیره سازی شده است

علی پرزحمت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میوه های ذخیره سازی شده شامل 800 تن سیب قرمز و زرد و هزار و 200 تن پرتقال است.
این مسئول گفت: توزیع میوه شب عید از امروز در بازار آغاز شده است و شهروندان می‌ توانند با مراجعه به غرفه های مستقر در سطح شهر، میوه مورد نیاز خود را خریداری کنند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اضافه کرد: بازرسان سازمان صمت قزوین بر توزیع میوه شب عید امسال، نظارت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرزحمت با بیان اینکه قیمت میوه شب عید در کمیته راهبردی استان نهایی شده است، گفت: قیمت هر کیلو سیب 60 هزار ریال و قیمت هر کیلو پرتقال 38 هزار ریال تعیین شده است.
وی افزود: توزیع سیب و پرتقال تا 29 اسفند ماه ادامه خواهد داشت و غرفه‌های منتخب در میادین اصلی شهر در تعطیلات نوروزی نیز به عرضه میوه خواهند پرداخت.
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین گفت: بازرسان این سازمان در غرفه‌های عرضه میوه های شب عید مستقر هستند و شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند موضوع را با بازرسان یا شماره 124 در میان بگذارند.
6101
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان قزوین رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان شب عید میوه شب عید 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۷۰۰ تن ماهی سردآبی در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۷۵۰ تن ماهی سردآبی در استخر‌های ذخیره آب کشاورزی استان یزد تولید و به بازار مصرف عرضه شد.    محمد علی حاتمی زاده ادامه داد: یکی از کسب و کار‌های تولیدی که خیلی سریع به سود دهی می‌رسد پرورش ماهیان سردآبی به خصوص ماهی قزل آلا در شرایط آب و هوایی این منطقه است که تولید آن در تمام شهرستان‌های استان با استفاده از منابع ذخیره آبی انجام می‌شود.    وی اظهار داشت: افزایش قیمت نهاده‌های شیلاتی، خاموشی چاه‌های کشاورزی و نوسانات قیمت زیرساخت‌های احداث واحد‌های جدید از جمله مشکلات موجود برسر راه تولید آبزیان در استان یزد است.    رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد خاطر نشان کرد: اعطای تسهیلات بانکی کم بهره و حمایت از تولیدکنندگان خرد با تشکیل اتحادیه پرورش دهندگان آبزیان از برنامه‌های جهادکشاورزی است.

دیگر خبرها

  • ۸۵۰ هزار تن ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در سیلوهای لرستان داریم
  • پیش بینی ذخیره سازی بیش از ۶۰۰ هزار تن گندم در لرستان
  • تولید و ذخیره سازی ۴۳ هزار تن بذر گندم در گلستان
  • ذخیره‌سازی ۱۴۰ هزار متر مکعب آب باران در پروژه‌های آبخیزداری قوچان
  • ذخیره‌سازی ۱۴۰ هزار مترمکعب آب باران در پروژه‌های آبخیزداری قوچان
  • تولید بیش از ۷۰۰ تن ماهی سردآبی در استان یزد
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد هارد دیسک/ اولین هارد یک گیگابایتی ۲۵۰ کیلوگرم وزن داشت!
  • تبدیل داده‌ها به صدا/ ذخیره‌سازی امن و سریع اطلاعات در حافظه کوانتومی
  • از سرگیری بازرسی‌های آژانس از تاسیسات هسته‌ای ایران