Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@21:22:12 GMT

بانک های خاطی به کمیته تخلفات خوانده می شوند

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۴۹۹۱

بانک های خاطی به کمیته تخلفات خوانده می شوند

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری کرمان وسواس بیش از حد بانک ها را در ارائه خدمات به مردم نادرست خواند و گفت: کمیته ۶ نفره در استان کرمان تشکیل و بانک هایی که از دستورات این کمیته تخطی کنند به کمیته تخلفات خوانده می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان محمدعلی دهقان امروز (25 اسفند )در نشست شورای اداری، آغاز سال جدید و میلاد باسعادت امیرمومنان علی(علیه السلام) را تبریک گفت و بیان کرد: نیاز به تحول در سال جدید داریم و امید که از تحول طبیعت الهام گرفته و برای تحول زندگی شخصی و اجتماعی بهره مند شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

وی بحث اقتصادی کشور را در شرایط خاصی عنوان کرد و افزود: برنامه ریزی خاصی در وضعیت بودجه سال آینده با راهبردی های رهبری خواهیم داشت و با بکارگیری بودجه به صورت اصولی از اتکا به نفت بیرون می آییم تا تحولات در نفت باعث رونق بیشتر اقتصاد شود.

 

 

 

وی ادامه داد: در شهر رفسنجان اگر 500 کیلوگرم و یا 1000 کیلوگرم در هکتار محصوبل پسته داشته باشیم که در برخی مواقع 80 درصد این درآمد خرج هزینه های نگهداری، سمپاسی و... باغات می شود و  باید تحولی در کشاورزی ایجاد بشود.

 

 

دهقان تأکید کرد: در گلخانه هیدروپونیک جنوب استان کرمان 350 کیلوگرم گوجه فرنگی در هر هکتار از این گلخانه برای صادرات تولید می شود گوجه ای که نزدیک به 3 میلیارد تومان در هکتار درامد دارد و در مقایسه با درامد 100 میلیون تومانی پسته در هر یک هکتار درامدی بسیار بالا است و باید کشت های هیدروپونیک را الگو قرار دهیم و جایگزین محصول پسته کرد؛ نزدیک به 70 درصد باغات پسته صرفه اقتصادی ندارند و باید به سمت کشت جایگزینی برویم ضمن اینکه اتحاد و همدلی در کشاورزان رفسنجان وجود دارد به طوریکه 150 تا 200 نفر کشاورز مشترک از یک حلقه چاه تلمبه استفاده می کنند و کار و فعالیت می کنند و اختلافی ندارند و همین اتحاد را می توان به بحث کشت های مدرن انتقال داد.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: در همه جنبه ها از جمله کشاورزی، صنعت و غیره در کشور 30 درصد این ظرفیت ها فعال و بقیه ان خالی است به گونه ای که در بحث ماشین سازی در بم 300 هزار قابلیت تولید خودورو وود دارد اما 100 هزار خودرو تولید می شود باید ظرفیت ها شناسایی و تکمیل شوند.

 

 

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری کرمان گفت: راه آهن از کرمان به یزد از طریق رفسنجان 150 کیلومتر راه را کوتاه می کند و گسترش راه آهن برای کشور مفید است همچنین دوبانده کردن راهها و ایجاد راه های جدید از دستاوردها است و باید طرح های نیمه تمام را نیز تکمیل کرد.

 

 

 

وی ادامه داد: به استان کرمان اختیاراتی داده شده و گروه 6 نفره تشکیل و بانک هایی که از دستورات این گروه تخطی کنند به کمیته تخلفات خوانده می شوند لذا وسواس بیش از حد در بانک ها و گیر دادن به مردم در دادن تسهیلاتی که دولت می پردازد و دیگر خدمات سخت گیری کردن درست نیست و از اول سال آینده این گروه و کمیته شروع به کار می کند.

 

 

 

دهقان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در نوروز امسال وضعیت فضای شهر رفسنجان خوب است که به همت شورای شهر و شهرداری تحولی خوب ایجاد شده است و باید قدر بدایند؛ سرمایه گذاری 800 میلیارد تومان بازیافت فاضلاب شهری رفسنجان را خواهیم داشت که بزرگترین سرمایه گذاری بعد از فاضلاب کرمان در حوزه فاضلاب است و امید که این طرح عملیاتی شود.

 

 

 

وی به تشکیل کارگروه رونق تولید در استان اشاره کرد و بیان کرد: مجموعه ای واحد است و تعهد دارند که سرمایه گذارانی که مشکل دارند و مراجعه می کنند تا حیران نشوند لذا 16 فقره استعلام در این کارگروه اخذ و تحویل مدیران می شود تا مشکلات سرمایه گذاران به سرعت حل می شود.

 

 

این مسئول در بحث ارزاق مردم در شب عید گفت: از طریق جهاد کشاورزی ذرت، کنجاله و نهاده های دامی را با قیمت یارانه ای تحویل متقاضیان می دهد و تا دو ماه بعد از عید قیمت مرغ باید 11 هزار و 500 تومان شود و الان هم 14 هزار و 400 است که به سمت کاهش آن می رویم ، قیمت نان هم در حال تعدیل است و اداره صنعت، معدن و تجارت باید بازرسی کند ضمن اینکه یک قرص نان باید 520 گرم باشد و کمتر از آن جرم است؛ نان از سال 93 تا کنون گران نشده است و تأکید می شود که 520 گرم وزن نان سنگک است که توجه شود و به مردم اجحافی نشود.

 

 

دهقان افزود: مقداری زیادی گوشت وارد شده  و از طریق چابهار گاو زنده در حال واردات است امسال مرغداری ها 15 درصد بیشتر از سال گذشته جوجه ریزی کردند و باید التهاب بازار بخوابد و دشمن نیز در مرزها اذیت می کنند و دام را می خرند و گوشت با قیمت گران به ایران می فروشند.

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان خبرگزاری بیانیه گام دوم انقلاب شبستان شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل گام دوم انقلاب ایام نوروز کانون های مساجد مراجع و علماء مدیر خاطی بانکها کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۴۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ساعتی ۲۳۴۵ خودرو از ابتدای طرح نوروزی در کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سرهنگ رضايي" دراین باره گفت: برای جلوگيري از حوادث و سوانح احتمالي طرح توقيف ساعتي خودروهاي داراي تخلف به صورت جدي از ابتداي طرح نوروزي ۱۴۰۳ در دستور کار پليس قرار گفته و همچنان ادامه دارد.

وي افزود: در اين طرح ماموران مستقر در محورهاي برون شهري، خودروهاي داراي تخلف حادثه ساز را به صورت ساعتي متوقف و براي رانندگان کلاس آموزشي ميداني برگزار مي کنند که برابر بررسي ها بيشتر تخلفات رانندگان به علت تخطي از" سرعت مطمئنه " بوده و به همين علت ضمن اعمال قانون، به صورت ساعتي متوقف مي شوند .

رئیس پلیس راه استان کرمان هدف از اجراي اين طرح را ارتقاء امنيت ترافيکي مسافران نوروزي و جلوگيري از حوادث جاده اي بيان کرد و از رانندگان خواست: با عمل به توصيه هاي پليسي و پرهيز از تخلفات حادثه ساز پليس را در انجام ماموريتش ياري کنند.

دیگر خبرها

  • توقیف ساعتی ۲۳۴۵ خودرو از ابتدای طرح نوروزی در کرمان
  • کشف ۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در رفسنجان
  • برنامه مسابقات یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • زمان تقابل پرسپولیس با گربه سیاه مشخص شد
  • برنامه جام حذفی اعلام شد | زمان بازی حساس پرسپولیس برابر گربه سیاه
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی| برنامه مرحله یک هشتم نهایی اعلام شد
  • سرعت باد در شهربابک به ۷۲ کیلومتر بر ساعت رسید