Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیروزی شاگردان شفر در آخرین دیدار سال!

طرفداری- در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران تیم استقلال تهران مقابل نساجی مازندران صف‌آرایی کرد که در پایان شاگردان وینفرد شفر موفق شدند با نتیجه 1 بر 0 بر حریف خود غلبه کنند و در رتبه دوم جدول رده‌بندی بایستند.

مشخصات بازی

هفته بیست و دوم لیگ برتر ایران 
استقلال تهران-نساجی مازندران
تهران-ورزشگاه آزادی
شنبه 25 اسفند 1397 ساعت 19:00

داوران: محمدرضا اکبریان-سعید قاسمی-عسکر محمدی-محمد حسین ترابیان / ناظر: مسعود عنایت

ترکیب دو تیم

گزارش بازی

استقلال این مسابقه را بسیار برتر از حریف قائم شهری خود آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 11 شوت گونسالوس با دفع محمد امین رضایی به کرنر رفت. در دقیقه 12 شوت زمینی و محکم فرشید باقری به تیر دروازه برخورد کرد و در ادامه ایسما نتوانست از موقعیت ریباند استفاده کند. در دقیقه 18 پاس دیدنی فرشید باقری از میانه زمین به پژمان منتظری در محوطه جریمه رسید و شوت این مدافع جلو کشیده را محمد امین رضایی مهار کرد. در دقیقه 32 شوت آرفنگ دافه به تیر دروازه استقلال برخورد کرد. در دقیقه 39 پاس آیاندا پاتوسی جلوی پای مرتضی تبریزی افتاد و تبریزی با استارت خود به توپ رسید اما مدافع نساجی روی او مرتکب خطای پنالتی شد. تبریزی در دقیقه 41 ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد تا شاگردان شفر در نیمه اول پیروز از زمین مسابقه خارج شوند.

در نیمه دوم نساجی تلاش کرد تا گل خورده را جبران کند و موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای را روی دروازه استقلال ترتیب داد. اما طرحی از این حمله‌ها نبست. در دقیقه 60 شوت دیدنی آیاندا پاتوسی را حامد لک مهار کرد. در دقیقه 79 شوت پاتوسی را حامد لک مهار کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۵۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ۳ - ۲ شمس آذر / آبی پوشان به صدر جدول برگشتند

درچارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال استقلال تهران در ورزشگاه آزادی میزبان شمس آذر قزوین بود که در پایان این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود آبی پوشان پایان یافت.

آبی‌ها در دقیقه ۲۱ موفق شدند به گل نخست بازی دست پیدا کنند. ارسال خوب جلالی از سمت چپ در محوطه جریمه به مهرداد محمدی رسید و این بازیکن نیز ضربه اش را روانه دروازه کرد که پس از برخورد به مهدی محمدی اندکی تغییر مسیر داد و همین کافی بود تا جعفرپور نتواند واکنش درستی روی این صحنه داشته باشد و توپ وارد دروازه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

استقلال نیمه دوم را خوب و هجومی آغاز کرد. ارسال تماشایی بلانکو به پشت مدافعان، موقعیت خوبی را برای مهرداد محمدی ایجاد کرد و او پس از ورود به محوطه جریمه، با خطای محمدرضا رضایی سرنگون شد و وحید کاظمی نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. خود محمدی پشت این توپ ایستاد و آن را وارد دروازه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مرادمند دقیقه ۷۷ بازی توانست با ضربه سر گل سوم استقلال را به ثمر برساند.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در ادامه بازی، فراز امامعلی بازیکن شمس آذر توانست در دقیقه ۸۳ گل اول این تیم را بزند. فخریان در دقیقه ۸۵ بازی توانست کل دوم را به ثمر برساند.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در نهایت این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع استقلال به پایان رسید.  

استقلال با این پیروزی ۵۳ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت. شمس آذر نیز با ۳۱ امتیاز در رتبه هفتم قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • طلسم نساجی در هفته ۲۴ بلاخره شکسته شد
  • استقلال ۳ - ۲ شمس آذر / آبی پوشان به صدر جدول برگشتند
  • شکست فولاد مقابل شاگردان نویدکیا
  • استقلال صدر را به سختی پس گرفت
  • پیروزی ۳ بر ۲ شاگردان نکونام
  • استقلال ۳ - شمس آذر ۲ | برد سخت آبی‌ها مقابل شاگردان دقیقی
  • استقلال ۳ - شمس آذر ۲/ برد سخت آبی‌ها مقابل شاگردان دقیقی
  • برد پراسترس استقلال برابر شمس آذر/ صدر جدول دوباره آبی شد +عکس
  • حال و روز گل‌گهری‌ها پس از دو دقیقه جنون‌آور!
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند