Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی چلسی اعتقاد دارد تیمیش باید در فاز هجومی بهتر شود.

طرفداری- چلسی در هفته 31 لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون می رود. مائوریتزیو ساری، سرمربی تیم فوتبال چلسی در مورد این بازی صحبت کرده است. آبی های لندن پنجشنبه شب موفق شدند دیناموکیف را از لیگ اروپا حذف کنند.

به نقل از وبسایت چلسی، وی در مورد استحکام خط دفاعی تیمش هم صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید در کار های دفاعی به ثبات بیشتری برسیم. در این بازه کمتر از قبل گل می خوریم و مهم ترین نکته این است که در خط دفاعی قدرتمند تر کار کنیم. این امر را باید در فاز هجومی نیز داشته باشیم. در برخی از بازی های در حمله فوق العاده ایم و در بعضی از بازی ها نه و باید با ایده های یکسان در فاز هجومی وارد زمین شویم. در این بازه ما خوب نبودیم چون گاهی حرکات بدون توپ اصلا در بازی نداشتیم. گاهی نمی توانیم به خوبی درون محوطه حملات را سازماندهی کنیم و گاهی هم به خوبی نمی توانیم پشت مدافعان حریف فضا ایجاد کنیم و در این مباحث باید ثبات بیشتری پیدا کنیم.

بازی سخت و مهمی مقابل اورتون داریم. از نظر من بعد از بیگ سیکس (شش تیم بزرگ انگلیس) اورتون بهترین تیم از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی است.

وی در مورد روبن لوفتوس چیک هم صحبت کرد. 

او در حال پیشرفت است. به نظرم او فصل سختی داشته است چراکه دو یا سه بار دچا رمصدومیت شده است. حالا این فرصت را به دست آورده است که با قدرت بیشتری تمرین کند و در ظرف یک ماه گذشته بسیار پیشرفت کرده است. او مقابل دینامو بسیار عالی بود و من خوشحالم چراکه توان بازی برای 90 دقیقه را به دست آورده است و این برایش بسیار مهم است. 

او در مورد هیگواین هم صحبت کرد.

مشکل او از ناحیه معده بود و تب هم داشت؛ به نظر مشکل جدی ندارد اما هنوز شرایطش مشخص نیست اما به نظرم بتواند بازی کند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۵۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم

در دیداری معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های آرسنال و چلسی در دربی شمال لندن و در ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند که توپچی‌ها با پنج گل مهمانشان را در هم کوبیدند.

آرسنال بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه ۴ توسط لیاندرو تروسار خیلی زود به گل رسید. در ادامه نیمه نخست هر دو تیم فرصت‌های زیاد گلزنی داشتند که همگی از دست رفت.   نیمه دوم، اما توپچی‌ها دیگر فرصت سوزی نکردند و دروازه چلسی را که در غیاب کول پالمر ستاره این روزهایش در میدان حاضر شده بود، به توپ بستند.  بن وایت (۵۲ و ۷۰) و کای هاورتس (۵۷ و ۶۵) گل‌های آرسنال را در این نیمه به ثمر رساندند.

آرسنال با این پیروزی ۷۷ امتیازی شد و با دو بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی و ۴ امتیاز بیشتر صدرنشین است. تیم نگون بخت پوچتینو هم با ۴۷ امتیاز نهم است و با ۵۷ گل خورده در این فصل یک رکورد منفی در تاریخ این باشگاه از خود به جای گذاشت. آبی‌ها در رتبه نهم هستند و بعید است امسال سهمیه هیچ کدام از مسابقات اروپایی را تصاحب کنند. چلسی در هیچ‌یک از ۶ دیدار اخیر خود مقابل آرسنال به پیروزی نرسیده و در این مدت ۵ بار بازنده از زمین خارج شده.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • تعطیلی پنجشنبه یعنی محروم‌سازی فعال اقتصادی ایرانی از ارتباطات جهانی/ تاکنون کمیسیون اجتماعی به جمع بندی نهایی نرسیده است
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود