Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیامک نعمتی عصر شنبه در پایان دیدار تیم های سپیدرود و پرسپولیس در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: خوشبختانه در نیمه اول با توجه به اینکه در دقایق ابتدایی به گل رسیدیم، کار را تا حدی برای خود راحت کردیم.
وی افزود: ولی نتوانستیم این سه گل را در نیمه دوم تکرار کنیم و برای حفظ نتیجه تا حدی عقب‌نشینی کردیم که این یک امر طبیعی بود چون سپیدرود در زمین خود بازی و باید در نیمه دوم حمله می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی که زننده یکی از سه گل پرسپولیس در این دیدار بود، ادامه داد: پنالتی ما هم می‌توانست درست باشد و اگر اعلام می‌شد، شاید روند بازی را تغییر می‌داد و ما می‌ توانستیم به گل ‌های بیشتری دست یابیم.
نعمتی در ادامه به شرایط پرسپولیس اشاره و اضافه کرد: امسال یکی از بهترین سال ‌های تاریخ پرسپولیس بود و امیدوارم سال آینده نیز بهتر از سال 97 باشد و در این راستا، تمامی بازیکنان تلاش خود را انجام خواهند داد.
نعمتی به دیدار حساس این تیم در بازی آینده برابر استقلال تهران اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جدول، ما نیز برای کسب هر سه امتیاز بازی به زمین خواهیم رفت که این امر به طور حتم بر جذابیت دربی می افزاید.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران عصر امروز (شنبه) در هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت سرخپوشان پایتخت با نتیجه سه بر یک میزبان را شکست دادند.
7285/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استقلال پرسپولیس جدول زمین لیگ برتر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۵۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک 17 ساله علیه ادعای میثاقی

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که ابوالفضل زمانی با حضور در بازی با مس رفسنجان تبدیل به جوانترین بازیکن لیگ بیست و سوم شده است. این بازیکن در اولین ماه 18 سالگی خود به میدان رفت.

با این حال جالب این است که ماهان صادقی هافبک تیم ملوان که در بازی با پرسپولیس فرصت بازی در استادیوم آزادی و مقابل تماشاگران پرسپولیس به کار گرفته شد، از نظر سنی پایینتر از ابوالفضل زمانی است.

ماهان صادقی که این فصل در چند بازی از سوی تارتار به کار گرفته شده، 17 سال و 9 ماه سن دارد و یکی از جوانترین بازیکنان لیگ برتر ایران محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • علی آرزومندی: مهرام چالش سختی در نیمه نهایی لیگ بسکتبال دارد
  • هافبک 17 ساله علیه ادعای میثاقی
  • فصل برای ستاره گل‌گهر تمام شد
  • چپ پرسپولیس از کار افتاد! (عکس)
  • آشوبی: به چند دلیل شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است
  • شکست تیم بسکتبال ذوب آهن تیم مقابل کاله مازندران
  • هافبک پرتغالی ناجی شیاطین‌سرخ شد/ منچستر با تساوی به مصاف کلاغ‌ها می‌رود
  • گرگان، اولین تیم نیمه نهایی لیگ بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان، نخستین صعود کننده به نیمه نهایی
  • طلایی‌پوشان حریف مس نشدند/ برد میلیمتری شاگردان صادقی