Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال با پیروزی دو تیم استقلال و پرسپولیس برابر حریفان شمالی‌شان پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، امروز دو دیدار برگزار شد.

ابتدا در رشت سپیدرود قعر نشین میزبان تیم پرسپولیس بود. در این دیدار پرسپولیس در نیمه نخست موفق شد ۳ بار دروازه سپیدرود را توسط علی علیپور در دقیقه ۱۰، احمد نوراللهی در دقیقه ۳۱ و سیامک نعمتی در دقیقه ۴۰ باز کند اما در نیمه دوم پرسپولیس بازی خوبی ارائه نداد و بعد از اینکه یک گل در دقیقه ۶۷ توسط مهرداد بایرامی دریافت کرد یک دقیقه بعد هم به حریف پنالتی داد اما ضربه پنالتی محمد غلامی را رادوشویچ مهار کرد تا بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر دیدار امروز استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان دیگر تیم شمالی یعنی نساجی مازندران بود. این دیدار در نهایت با پنالتی بحث برانگیزی که در دقیقه ۴۲ مرتضی تبریزی تبدیل به گل کرد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

در جدول رده بندی لیگ برتر در پایان بازی‌های امروز پرسپولیس با ۴۵ امتیاز صدرنشین است و استقلال نیز با ۳ امتیاز بازی امروز ۴۳ امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد.

سپاهان که در بین ۴ تیم بالای جدول در این هفته تنها تیمی بود که ۳ امتیاز را کسب نکرد با ۴۲ امتیاز و البته یک بازی کمتر به رده چهارم جدول سقوط کرد. بازی معوقه سپاهان روز ششم فروردین سال آینده برابر ذوب آهن خواهد بود و در صورتی که سپاهان آن بازی را به سود خود به پایان برساند می‌تواند با ۳ پله صعود صدرنشین شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپیدرود رشت تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان

تیم ملی فوتبال جوانان بانوان ایران برابر ترکمنستان با ۷ گل به پیروزی رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دومین دیدار تیم‌های ملی فوتبال اجوانان بانوان ایران و ترکمنستان از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران در شهر دوشنبه برگزار شد که شاگردان جهان نجاتی در این دیدار با ۷ گل پیروز میدان شدند.

گل‌های ایران را سمیه اسماعیلی در دقیقه ۱۰، تانیا جهانشاهی در دقیقه۱۳، سمیه اسماعیلی در دقیقه ۲۰، زهرا خانلرزاده در دقیقه ۲۶، مریم دینی در دقیقه ۴۵، نازنین منصوری در دقیقه ۶۴ و مریم دینی در دقیقه ۷۴ به ثمر رساندند.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۵ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

سومین دیدار ایران برابر تاجیکستان روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸:۰۰ به وقت محلی و ۱۶:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • ایران- کویت، امروز ۱۷:۳۰؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • ایران- کویت ، امروز 17:30؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر