Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - ایرنا- معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: باتوجه به سنگین بودن هجمه بیکاری در کشور و تبعات اجتماعی این موضوع اولویت نخست دولت اشتعال و ایجاد فرصت های جدید کاری برای جویندگان کار است.

به گزارش ایرنا محمد امید شنبه در جلسه شورای اداری دشتستان استان بوشهر افزود: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهوری و همراهی خوب مجلس شورای اسلامی و اهتمام ویژه دولت تدبیر و امید در جهت عملیاتی شدن طرح های اشتغالزایی روستایی و خلق فرصت های جدید شغلی در روستاها، برنامه ریزی در این زمینه و تلاش دوچندان ضروری به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت:یکی از خدمات بزرگ دولت تدبیر و امید تامین تسهیلات پایدار و اشتغال روستایی بوده که در طی چهار دهه اخیر در کشور بی سابقه است، این تسهیلات فوق العاده حساس و مهم است و باید از آن برای توسعه اشتغال در روستاها استفاده کرد.
امید گفت:دولت درعرصه خدمت به مردم و رفع نیازهای آنان دریغ نکرده و نخواهد کرد.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری یادآورد: عملکرد دولت در بحث اشتغال روستایی در استان بوشهر بسیار خوب بوده است.
امید با بیان اینکه در سفر رئیس جمهوری بخشی از خواسته های مردم استان بوشهر محقق می شود گفت: 180 هزار میلیارد ریال به توسعه روستاها و مناطق محروم و ایجاد اشتغال برای روستاییان کشور اختصاص یافته است.
وی افزود: از این میزان افزون بر 140 هزار میلیارد ریال در بین استان ها توزیع شده که 70 هزار میلیارد ریال آن نیز جذب شده است.
این مقام مسوول با اشاره به نرخ بالای بیکاری در شهرستان دشتستان یادآورشد: در بکارگیری نیروهای مولد باید توجه بیشتری انجام شود.
امید گفت: با توجه به اینکه اولویت نخست مردم شهرستان دشتستان آب شرب است با توسعه مخازن و فراهم کردن زیرساختها تلاش می شود در تابستان آینده مشکل کم آبی در این شهرستان کاهش یابد.
وی گفت: تکمیل سد دالکی و بیمارستان 17 شهریور از خواسته های مردم دشستان است که این مطالبه برای طرح در هیات دولت به مسوولان مربوطه منعکس خواهد شد.
با توجه به سفر فردا (یکشنبه 26 اسفند)رئیس جمهوری به این استان از امروز 16 نفر از اعضای کابینه به نمایندگی از دولت وارد بوشهر شده اند.
درهمین راستا جلسه شورای اداری در شهرستان های 10 گانه این استان تشکیل و مسائل و موضوعات شهرستانی توسط فرماندار و ائمه جمعه مطرح و به سمع و نظر اعضای کابینه برای طرح در دولت رسانده خواهد شد.
7213/6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اشتغال توسعه روستايي بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۵۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود

به گزارش خبرنگار مهر، «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات این معاونت در حوزه حجاب و عفاف، اظهار کرد: ما عملاً نمی‌توانیم در مساله اجرا وارد شویم اما در تلاش برای فرهنگ‌سازی برای آن هستیم.

وی افزود: یکی از مسایلی که توسط معاونت امور زنان ریاست جمهوری در این زمینه در سال گذشته انجام گرفت، آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود که آن‌ها برای والدین برنامه‌های الگوی و کارگاهی برگزار خواهند کرد و در پنج استان این کار انجام شده و برای ۱۰ استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می‌شود.

خزعلی گفت: طبق گزارش بهزیستی استان تهران، با ترمیمی که در دستورالعمل فرزندخواندگی صورت گرفته، برخی شیرخوارگاه‌ها به دلیل ایجاد صف فرزندخواندگی جمع‌آوری شده‌اند و بچه‌ها به خانواده‌ها سپرده شده‌اند.

وی افزود: در سال اول دولت سیزدهم، بسیاری در شهرها از این موضوع ناراحت بودند که در نوبت هستند اما به آنان فرزندی سپرده نمی‌شود و گاهی این انتظار دو تا سه سال طول می‌کشید.

کد خبر 6087590

دیگر خبرها

  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • بازنگری تعهدات وزارت نفت نسبت به طرح‌های درمانی بوشهر
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • معارفه استاندار جدید لرستان | استاندار جدید کیست؟
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان