Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران با اشاره به بازداشت نایب رئیس شورای شهر کتالم و سادات شهر، گفت: پیش از این رییس شورای شهر رامسر نیز به دلیل مشابه بازداشت شده بود.

به گزارش ایمنا، سید یونس حسینی عالمی در این خصوص اظهار کرد: در پی وصول گزارش علیه نایب رییس شورای شهر کتالم وساداتشهر شهرستان رامسر دایر بر جرایم مالی دستورات قضائی لازم در این خصوص صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس نائب رئیس شورای شهر کتالم و سادات شهر با صدور قرار بازداشت موقت توسط یکی از شعب دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رامسر به زندان معرفی شده و جهت انجام تحقیقات در اختیار مراجع ذیربط قرار گرفت.

حسینی عالمی یادآور شد: پیش از این نیز رئیس شورای شهر رامسر به همین اتهام بازداشت شده بود.

گفتنی است مجید شعبانی نایب رییس شورای شهر کتالم و ساداتشهر بود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دادستان ساری دستگیری شوراي شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۵۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت ترافیکی روز ارتش در ساری

رئیس پلیس راهور استان مازندران از اعلام محدودیت ترافیکی از ساعت ۶ و نیم صبح فردا از میدان امام ساری تا میدان ابن شهرآشوب(دروازه بابل ) این شهر به مناسبت اجرای مراسم روز ارتش خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرهنگ نصرالله بیگلری اظهار داشت : از ساعت 6 و نیم صبح 29 فروردین ماه به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش و اجرای مراسم رژه یگان‌های نظامی محدودیت‌های ترافیکی در شهر ساری اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور مازندران از مسدود شدن مسیر میدان امام تا میدان ابن شهر آشوب از ساعت 6 و نیم صبح روز چهارشنبه مورخ 29 فروردین ماه تا پایان مراسم خبر داد و اذعان داشت: شهروندان ساروی برای تردد می‌توانند از مسیرهای جایگزین مثل خیابان جام جم، بلوار عسکری محمدیان و کمربندی استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • «غریب‌آبادی» رییس ستاد مرکزی افشای حقوق بشر آمریکایی شد
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • تمجید نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان از عملیات وعده صادق
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • فیلم| یک قدم تا اعلام جرم؛ تایید تخلفات عجیب رئیس اتحادیه نانوایان مشهد توسط معاون دادستان
  • پرونده تخلف رییس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • اعلام محدودیت ترافیکی روز ارتش در ساری
  • دیدار نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان با دبیر کل مجمع تقریب/تمجید از عملیات غرورآفرین وعده صادق
  • ساخت کارخانه زباله‌سوز ساری مهم‌ترین دغدغه برای رفع معضل زباله است