Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@09:28:37 GMT

تصادف مرگبار زنجیره ای در جاده قوچان+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۵۹۳۷

تصادف مرگبار زنجیره ای در جاده قوچان+ عکس

حوادث رکنا: تصادف زنجیره ای در محور درگز قوچان 2 کشته بر جای گذاشت

سعید فکوری با اعلام این خبر افزود : این حادثه دیشب در کیلومتر 25 جاده قوچان به درگز رخ داد و بلافاصله عوامل امدادی پایگاه شهید کلاهدوز با خودرو آمبولانس به محل اعزام شدند ، وی گفت: در این حادثه یکی از سرنشینان خودروی پراید در دم جان خود را از دست داده و یک نفر نیز مصدوم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو سرنشین خودرو ال 90 و دوسرنشین خودروی نیسان نیز مصدوم شدند ، رئیس جمعیت هلال احمر قوچان اضافه کرد: عوامل امدادی پس از انجام اقدامات درمانی اولیه و رهاسازی، یک مصدوم را توسط عوامل هلال احمر و چهار مصدوم را توسط عوامل اورژانس 115 به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) منتقل کردند و متاسفانه امروز یک نفر دیگر از مصدومان جان خود را از دست داد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث تصادف کشته مرگبار قوچان زنجیره ای عکس فیلم دختر نیوزیلند قاتل مسلمانان مسجد بیمارستان زن جوان تروریست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی برخورد پژو پارس با گاردریل در کیلومتر ۶۵ آزاد راه قزوین - رشت لاین شمالی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود بلافاصله ۲ تیم امداد و نجات از پایگاه‌های شیرین سو و کوگیر دفتر نمایندگی طارم سفلی به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین بیان داشت: این حادثه ۵ مصدوم بر جای گذاشت که پس از ارزیابی و اقدامات پیش بیمارستانی ۳ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۲ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۳ کشته و زخمی در تصادف زنجیره‌ای جاده فیروزآباد به جم