Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-19@10:11:50 GMT

مسابقه «نقش خاطره نور» در شهرستان نکا+عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۶۰۸۸

همزمان با اعزام کاروان‌های مختلف از شهرستان نکا به اردوی زیارتی سیاحتی راهیان نور در جنوب کشور، مسابقه بزرگ نقش خاطره نور در دو بخش عکاسی و خاطره‌نویسی مختص کاروان‌های راهیان نور این شهرستان برگزار می‌شود. به گزارش بلاغ، در آخرین روزهای اسفند 97 اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور به رسم هر سال آغاز شده و گروه‌های مختلف از نقاط گوناگون شهرستان نکا همچون دیگر نقاط کشور آماده حرکت به سمت سرزمین‌های نور شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این میان نهادهای مختلف فرهنگی و رسانه‌ای نیز بنابر عمل به رسالت ثبت لحظه‌های ماندگار و به یاد ماندنی دیدار عاشقان مکتب شهادت و مقاومت با قدمگاه شهدا در جنوب کشور نسبت به برگزاری مسابقات و محافل هنری اقدام می‌کنند.

در همین راستا حسین زحمتکش مسئول کانون بسیج رسانه نکا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما از برگزاری مسابقه "نقش خاطره نور" ویژه کاروان‌های اعزامی شهرستان نکا به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خبر داد و گفت: این مسابقه در دو بخش عکس و خاطره‌نویسی مختص کاروان‌های راهیان نور شهرستان نکا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ هفدهم فروردین‌ماه سال 98 در فضای مجازی به شماره 09360784782ارسال کنند، اظهار کرد: زمان داوری و اعلام نتایج 22 فروردین ماه است که به دو نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایز نقدی و نفیسی اهدا می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه بسیج رسانه وظیفه نشر و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی، ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت را در عرصه رسانه دارد، تصریح کرد: یقیناً تصاویر و خاطره زائران مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس میراثی گران‌بها در ترسیم نقشه راه و تولید محتوای ناب رسانه‌ای است که با برگزاری مسابقه "نقش خاطره نور" درصدد جمع‌آوری این آثار و الگوبرداری از آنان برای تولید محتوای ناب رسانه‌ای هستیم.

مسئول بسیج رسانه نکا تصریح کرد: حضور پر شور جوانان دهه هشتادی در بین زائران راهیان نور نوید این را می‌دهد که انقلاب خمینی(ره) به دستان نسل چهارم انقلاب، حفظ و به دستان صاحب اصلی آن خواهد رسید.

وی گفت: از این رو بسیج رسانه باید تمام قوای علمی، عملی و تجربی خود را در پاسداشت تمامی رشادت‌های جبهه حق جزم کند و با تولید محتوای مناسب زمینه جذب اقشار مختلف جامعه را فراهم سازد.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۶۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲

با وجود تلاش‌های بسیاری که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جهت خودباوری و اتکا به نیرو‌های داخل در جهت ترقی کشور در زمینه‌های مختلف صورت گرفته است، اما در فضای روایت هیچ گاه آن طور که باید این دست‌آورد‌ها بازنمایی نشده است. 
درهمین راستا سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) همراه با اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان با پیگیری وتلاش‌های شبانه روزی اقدام به برگزاری راهیان نور و راهیان پیشرفت برای فرهنگیان عزیز نموده است که بحق تاثیر ات بصیرتی وفرهنگی وتحول برانگیز آن برای مخاطبین کاملا مشهود بود. ازطرفی تلاش ها‌ی بی شائبه وخالصانه دست اندرکاران برگزاری این اردو‌ها واستقبال بی نظیر مخاطبین از برنامه‌های راهیان نور وپیشرفت منجر به کسب مقام سوم کشور برای استان لرستان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • انتصاب جدید در ستاد مرکزی راهیان نور کشور
  • انتصابات جدید در ستاد راهیان نور
  • اعزام ۱۵ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت
  • مسابقه تصویرگری حمله موشکی سپاه به اسرائیل در نیمروز برگزار شد
  • برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • مسابقه چوگان در تبریز برگزار شد
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا در استان کرمانشاه