Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:33:00 GMT

مجتمع فرهنگی هنری پیشکوه 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۶۷۸۱

مجتمع فرهنگی هنری پیشکوه 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

تربت حیدریه- ایرنا- فرماندار ویژه تربت حیدریه میانگین پیشرفت فیزیکی مجتمع فرهنگی و هنری پیشکوه این شهرستان را 60 درصد اعلام کرد و گفت: عملیات اجرایی این طرح که در زمینی به مساحت 9 هزار متر مربع در منطقه گردشگری پیشکوه آغاز شده از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار است.

علی رستمی روز شنبه در حاشیه بازدید از این طرح طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجتمع فرهنگی هنری پیشکوه تربت حیدریه یکی از بزرگترین مراکز فرهنگی هنری در خراسان رضوی است و با تکمیل آن تمام برنامه ‌های هنری شهرستان که توسط انجمن ‌های فرهنگی هنری وابسته در بیش از 10 رشته در مکان‌ های متعدد اجرا می شود به صورت متمرکز در این مکان در معرض دید علاقه مندان به فرهنگ و هنر قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از جمله امکانات این مجتمع را شامل یک سالن بزرگ همایش، سینما و تئاتر با 480 صندلی، یک سالن با 150 صندلی و دفتر و کارگاه آموزشی برای تمام انجمن ‌های یاد شده اعلام کرد.
فرماندار تربت حیدریه همچنین در جریان بازدید از روند احداث مجموعه آبی آبشار این شهرستان گفت: ساخت این مجموعه آبی با زیربنای 6 هزار و 400 مترمربع در مرحله گودبرداری است.
رستمی، امکانات این مجموعه بزرگ آبی را شامل بخش های متنوع از قبیل استخر، سونا، جکوزی، رستوران، سینما آفتابی، کافی شاپ و تجهیزات آبی ذکر کرد و افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای ساخت این مجموعه بزرگ آبی در چند طبقه بیش از 250 میلیارد ریال است که با برنامه ریزی صورت گرفته، بخش هایی از این طرح طی 18 ماه آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
7079/ 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مجتمع فرهنگي بازديد تربت حيدريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد در بازدید از پروژه بزرگ آبرسانی شهر میبد در جلسه‌ای با حضور پیمانکار موانع و مشکلات پروژه را بررسی و بر تسریع در روند اجرای این پروژه تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد قبل از شروع فصل گرم سال و پیک مصرف آب این پروژه را به بهره برداری برساند.

او با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه بیش از ۲۰۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر میبد اضافه می‌شود افزود که این موضوع سبب بهبود کمی و کیفی آب شرب و عدالت در توزیع آب در شهر میبد و همچنین شهر بفروئیه و روستا‌های بخش مرکزی میبد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: با بهره برداری از پروژه آبرسانی شهر میبد بیش از هشتاد هزار نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت بهره مند می‌شوند.

علمدار تصریح کرد: این پروژه شامل بیش از ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب، تجهیز ۸ حلقه چاه، ساخت یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و اجرای خطوط برقرسانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز
  • نسبت بیمه‌پردازان تامین اجتماعی به بازنشسته‌ها در تربت‌حیدریه کاهش یافت