Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@18:01:20 GMT

یک مقام پرسپولیسی: با ما لج می‌کنند!

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۶۹۳۹

 پندار خمارلو در شروع کنفرانس خبری پس از بازی، در جمع خبرنگاران اعتراض پرسپولیس به ادامه مشکلات داوری را اعلام کرد و اظهار داشت: قبل از هر چیز از دوستان رسانه‌ای عذرخواهی می‌کنیم که پیش از بازی به دلیل تاخیر در پرواز به دلیل شرایط جوی نتوانستیم در کنفرانس قبل از بازی حضور پیدا کنیم.
وی ادامه داد: در این بازی از دقیقه یک تا دقیقه ۹۰ توهین شنیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل این مساله برای ما قابل درک نیست، چون در تهران جز احترام برای سپیدرود چیزی نداشتیم. اگر غیر از این بوده است به ما بگویید.
مدیر رسانه‌ای سرخپوشان سپس اعتراض به شرایط داوری مسابقه را اعلام کرد و خاطر نشان ساخت: وظیفه داور کنار را در این بازی متوجه شدیم. در این جا درباره پنالتی بودن یا نبودن خطا روی بازیکن خودمان صحبت نمی‌کنم، ولی سوال می‌پرسیم که آیا پنالتی اعلام شده برای سپیدرود واقعا پنالتی بود؟
اگر داور کنار قرار است با داور صحبت کند باید در تمام بازی‌ها باشد. چرا وقتی علیه ما اشتباه می‌شود هیچ صحبتی را شاهد نیستیم.
خمارلو در پایان اضافه کرد: متاسفانه هر قدر جلوتر می‌رویم شرایط داوری برای ما بدتر می‌شود. خودمان را خسته می‌کنیم. هر چه می‌گوییم با ما لج می‌کنند. در همین بازی در ده دقیقه پایانی هیچ خطایی به سود ما اعلام نشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس مشکلات بازی پرسپولیس داوری پندار خمارلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۶۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم

به گزارش "ورزش سه"، نماینده اردکان همچنان شانس خود برای صعود به لیگ برتر را دنبال می‌کند و امیدوار است در فاصله شش هفته مانده به لیگ آزادگان موفق به کسب جواز صعود شود. با این حال آنها مدعی هستند طی هفته‌های اخیر مشکلات بزرگی را بابت اشتباهات داوری متحمل شده‌اند و امتیازات زیادی را از این بابت از دست دادند.

این باشگاه با انتشار چهار تصویر مشکوک طی هفته‌های اخیر و خصوصا در نیم فصل دوم که تصمیمات داوری علیه این تیم بوده، خواستار توجه و پیگیری بیشتر کمیته داوران و فدراسیون فوتبال در خصوص عملکرد و شرایط تیم‌ها شده است.

پنالتی از دست رفته در دقایق پایانی دیدار مقابل داماش که داور علیرغم برخورد توپ به دست مدافع حریف اعتقادی به پنالتی نداشت، در کنار برخورد کاملا مشکوک در محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان که با اعتقاد داور مبنی بر پنالتی همراه نبود، دو دیداری بود که به ادعای این باشگاه 4 امتیاز بیشتر برای آنها در جدول منظور کند.

برخورد توپ به دست مدافع داماش که با ادعای چادرملو مبنی بر پنالتی از سوی داور اما رد شده است.

این تیم با انتشار تصاویر مربوط به دیدار مقابل نفت و گاز گچساران نیز بابت نادیده گرفته شدن یک پنالتی تیمش معترض است و البته دیگر ادعاهای آنها مبنی بر نادیده گرفتن پنالتی به سود رقبای‌شان نیز در هفته‌های پایانی نیز از سوی کمیته داوران نیز قابل پیگیری است.

در حال حاضر خیبر خرم آباد در صدر جدول به همراه سه مدعی اصلی دیگر یعنی چادرملو اردکان، فجرسپاسی شیراز و نفت مسجدسلیمان از جمله مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می‌شوند و باید دید در هفته‌های حساس و سرنوشت ساز باقی مانده کدام تیم‌ها قادر خواهند بود به دو سهمیه دست یابند و کمیته داوران و فدراسیون نیز برای پایان دادن به این اعتراضات و اشتباهات داوری چه تصمیمی را دنبال خواهد کرد.

در دیدار مقابل نفت و گاز نیز این برخورد دروازه بان با مهاجم این تیم نیز به زعم داور پنالتی نبود و اعتراض نماینده اردکان را در پی داشته است.

دیگر خبرها

  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • ال‌کلاسیکو سوپرجنجالی: برای لالیگا آبرو نماند!
  • پنالتی جنجالی رئال درست بود (عکس)
  • نجات شیاطین از کابوس کاونتری و صعود به فینال
  • منچستریونایتد ۳(۴) - (۲)۳ کاونتری/ صعود خجالت آور شیاطین به فینال+ فیلم
  • یونایتد مرد و زنده شد/ همسایه‌ها به فینال جام حذفی انگلیس رسیدند
  • فینال جام حذفی هلند: آتش‌سوزی و توقف بازی (عکس)