Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز صاف تا نیمه ابری از اواخر روز ابری بتدریج از سمت غرب استان همراه با بارندگی در مناطق سردسیر و کوهستانی با بارش برف و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وی به نفوذ سامانه بارشی به استان اشاره کرد و افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های هواشناسی با نفوذ سامانه بارشی به استان مازندران از عصر یکشنبه بارندگی از مناطق غربی استان آغاز و تا شب به مناطق مرکزی و شرقی گسترش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی گفت: بارش بهمراه کاهش محسوس دما بین ۶ تا ۱۴ درجه و وزش باد تا صبح چهار شنبه در استان ادامه خواهد یافت.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران افزود: آسمان مازندران روز دوشنبه ۲۷ اسفندماه ابری همراه با بارش باران، در ارتفاعات مه‌آلود با بارش برف، کاهش دما و وزش باد خواهد بود.

وی گفت: وضعیت جوی روز سه شنبه ۲۸ اسفندماه ابری گاهی همراه با بارندگی در ارتفاعات مه‌آلود با بارش برف و وزش باد پیش بینی می‌شود.

اسدی افزود: آسمان مازندران صبح روز چهارشنبه ۲۹ اسفندماه ابری همراه با بارش پراکنده بتدریج با کاهش ابر خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: وضعیت جوی استان آخرهفته پنج‏شنبه و جمعه یکم و دوم فروردین سال ۹۸ صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/آ

پیش بینی هواشناسی مازندران تا پایان هفته

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند افزایشی دما در مازندران تا یکشنبه هفته آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کارشناس هواشناسی گفت: هوای استان امروز پنجشنبه ۹ فروردین ماه غالبا صاف تا نیمه ابری و در ارتفاعات گاهی ابری با احتمال بارش های پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

نوروزیان افزود: آسمان استان فردا جمعه تا صبح یکشنبه هفته آینده صاف تا کمی ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می شود.

او گفت: یکشنبه تا عصر سه شنبه ٖآسمان استان نیمه ابری گاهی ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد و کاهش نسبی دما خواهد بود. 

کارشناس هواشناسی ادامه داد: چهارشنبه تا جمعه هفته آینده نیز هوا صاف و آفتابی همراه با افزایش دما پیش بینی می شود.

نوروزیان افزود: دریا هم امروز موج کوتاه دارد و برای فعالیت های دریایی مناسب است.

او گفت: دیروز گلوگاه با بیشینه دمای ۱۷ درجه سانتیگراد، گرمترین و صبح امروز هم دلیر چالوس با کمینه دمای ۳ درجه زیر صفر، سرد‌ترین نقطه استان گزارش شد.

دیگر خبرها

  • هوای گرم در انتظار مازندران
  • آسمان نیمه ابری در مازندران
  • روند افزایشی دما در مازندران تا یکشنبه هفته آینده
  • فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات کشور
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۸ و ۹ فروردین ۱۴۰۲ / نفوذ سامانه بارشی در برخی استان‌ها
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۷ و ۸ فروردین ۱۴۰۲ / فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۸ و ۹ فروردین ۱۴۰۲ / فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها
  • نفوذ سامانه بارشی به استان اردبیل از عصر امروز
  • امروز سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود
  • آسمان صاف و نیمه ابری در مازندران