Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@05:52:42 GMT

توخل با PSG تمدید می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۷۱۶۲

توخل با PSG تمدید می‌کند

با وجود ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن از مذاکره با این باشگاه برای تمدید قراردادش خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن باز هم در لیگ قهرمانان اروپا ناکام بزرگ لقب گرفت. تیم پاریسی این بار برابر منچستریونایتد با وجود پیروزی دو بر صفر در دیدار رفت در بازی برگشت سه بر یک تن به شکست داد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این که خبرهای درباره احتمال اخراج توماس توخل در پایان فصل به گوش می‌رسد اما این مربی آلمانی تاکید کرد که قراردادش را تمدید خواهد کرد.

توخل درباره تمدید قراردادش، گفت: در حال مذاکره با باشگاه برای تمدید قراردادم هستم. هنوز به توافق نهایی نرسیده‌ایم اما دو طرف تمایل به ادامه همکاری داریم.

او در ادامه همچنین اضافه کرد: به زودی که لیگ به خاطر بازی‌های ملی تعطیل می‌شود سر میز مذاکره خواهیم نشست. دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. همه چیز آرام است.

این سرمربی آلمانی تا سال ۲۰۲۰ با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و این باشگاه فرانسوی می‌خواهد که قرارداد او را تا سال ۲۰۲۲ تمدید کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: توماس توخل تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۷۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم

سال 2015 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2014/15،‌ دو تیم بارسلونا و پاری سن ژرمن در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در ورزشگاه پارک دو پرنس با برتری 3-1 بارسلونا به پایان رسیده بود، شاگردان لوئیز انریکه در این دیدار خانگی نیز با بریس نیمار موفق به شکست مهمان فرانسوی خود شدند تا در مجموع با نتیجه 5-1 به جمع چهار تیم برتر رقابت ها صعود کنند.

دانلود (23.4MB)

دیگر خبرها

  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم