Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@12:58:40 GMT

نامه نمایندگان درباره ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۷۴۷۴

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به علی لاریجانی خواستار پیگیری علل برگزار نشدن جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شدند.

عزت‌الله یوسفیان‌‌ملا، عضو ناطر مجلس شورای اسلامی در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با انتقاد از عدم تشکیل نشدن جلسات این ستاد، گفت: جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کمتر از 3 ماه است که تشکیل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از نامه جمعی از نمایندگان مجلس به رئیس مجلس خبر داد و اظهار داشت: امضاکنندگان این نامه از آقای لاریجانی خواستند پیگیری‌های لازم را از دولت درباره علل برگزار نشدن جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی صورت دهند.

عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به ضرورت برگزاری منظم جلسات این ستاد، تصریح کرد: موضوعات مختلفی از جمله زمین‌خواری، رشوه‌خواری، ارتشا و مواردی از این دست در ستاد در حال پیگیری است اما جلسات آن برای به نتیجه رسیدن موضوعات برگزار نمی‌شود.

یوسفیان‌ملا اضافه کرد: برگزاری جلسات منظم ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی می‌تواند عزم جدی در مسئولان برای مبارزه با فساد ایجاد کند، متأسفانه فساد از سوی برخی افراد در دستگاه‌های مختلف مانند موریانه به جان سیستم افتاده است.

عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در پایان خاطرنشان کرد: پیگیر نامه‌ای که به آقای لاریجانی درباره بررسی علل برگزار نشدن جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی هستیم و از آقای لاریجانی نیز خواسته‌ایم که موضوع را با جدیت پیگیری و گزارشی به مجلس ارائه کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نمایندگان مجلس نامه علی لاریجانی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۷۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گازکشی نشدن برخی از محله‌های روستای بهارستان و دردسرساز شدن آن برای اهالی

روستای بهارستان از توابع شهرستان مشهد است. این روستا از نعمت گاز برخوردار است اما کوچه ای که در نزدیکی گاوداری است از نعمت گاز بی بهره است و ساکنان این کوچه با مشکل مواجه هستند بارها این موضوع را پیگیری کرده اند اما تاکنون نتیجه ای در برنداشته است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

روستای بهارستان که نام قدیم آن کورده است از نعمت گاز برخوردار است، اما تنها کوچه ما هست که به مدت ۱۰ سال گاز ندارد و ما از نفت استفاده می‌کنیم بار‌ها پیگیری کرده ایم، اما نتیجه‌ای نداشته است.
به چند دلیل ما از نعمت گاز برخودار نیستیم اول اینکه ده سال پیش گفتند کوچه تو بافت نیست و هر ده سال یک بار نقشه عوض می‌شود الان داریم میرم تو دوازده سال و مشکل نقشه با گذشت ۱۲ سال حل می‌شود، اما الان گفتند به دلیل گاو داری امکانش وجود ندارد این گاوداری الان نزدیک چهل سال است که تاسیس شده است سوم اینکه می‌گویند شما‌ها در زمین‌های کشاورزی خانه ساختید اگر زمین‌های کشاورزی است چرا همچنان زمین می‌فروشند و مردم در حال ساختن خانه هستند. خواهش میکنم پیگیری کنید.

منبع: جهانگرد - خراسان رضوی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • کار برای اربعین نیازمند نگاه جهادی
  • گازکشی نشدن برخی از محله‌های روستای بهارستان و دردسرساز شدن آن برای اهالی
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود؛ انتظار دارند صرفا مجیزگوی دوستان باشیم
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود / با دلار ۶۷، ۶۸ هزار تومانی چه بلایی سر سفره مردم می آید؟
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد