Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی پیرهادی

تجربه چهل سال گذشته نشان داده هر کجا مردم در صحنه بوده اند، حضور پر رنگ آنها به تسریع و تحقق امور کمک کرده و نسخه شفابخش مشکلات بزرگ و کوچک بوده است.

مجله فارس‌پلاس: بیانیه گام دوم انقلاب، منشوری جامع از سوی مقام معظم رهبری است که در ارتباط با سه مقطع زمانی پیش از انقلاب، چهل سالگی انقلاب و چشم انداز انقلاب خطاب به ملت ایران و به ویژه جوانان انتشار یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بیانیه گام دوم، حاوی نکاتی است که در صورت تبیین و اجرای کامل، به منزله سند توسعه و تحول همه جانبه برای کشور عمل خواهد کرد و روح امید را، نه تنها در کالبد افراد دغدغه مند این نظام، بلکه در کالبد یکایک هواخواهان فرهنگ مقاومت در جای جای جهان، بیش از پیش خواهد دمید.


ولی به آینده امیدوار است و اتفاقا در زمانی که برخی از مسئولان، داد ناتوانی و ضعف سر داده اند، از موضع اقتدار و امید روشن سخن می گوید. این بار هم، در اربعین انقلاب اسلامی، دم مسیحایی رهبر امت، جان دوباره ای به پیکره انقلاب اسلامی و نهضت جهانی مقاومت داد و تار و پود بسیاری از طراحی های پیچیده دولت های غربی را از هم گسست. اساس طراحی دشمن، ایجاد و تقویت حس ناامیدی در آحاد ملت و به ویژه جوانان است، از همین روست که بیانیه راهبردی رهبر انقلاب خطاب به ملت و به ویژه جوانان انتشار یافت و برنامه های جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم بین الملل را دچار فروپاشی نمود.


بیانیه گام دوم تنها برای امروز و این ماه و امسال نیست، ابعاد و اثرات این نامه قطعا در آینده بیشتر نمایان خواهد شد.

آنچه برای عموم مردم و دلسوزان این نظام و انقلاب ضرورت دارد، این است که یک به یک بندها و موارد این منشور را از مسئولان مطالبه نمایند. تجربه چهل سال گذشته نشان داده هر کجا مردم در صحنه بوده اند، حضور پر رنگ آنها به تسریع و تحقق امور کمک کرده و نسخه شفابخش مشکلات بزرگ و کوچک بوده است. در همین راستا، بیانیه مقام معظم رهبری باید در مرحله نخست به گفتمان و سپس به مطالبه عمومی آحاد مردم از مسئولین تبدیل شود.

بیانیه گام دوم، گفتمان انقلابی عمل کردن و انقلابی ماندن، تحول، عدالت خواهی، نقشه راه و در حقیقت الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است. منشوری که خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی را در دو بعد دنیوی و اخروی به صورت همزمان پیگیری کرده است. همه گروه ها و دستگاه ها، می بایست در جهت تبیین، تحلیل، تجویز، ترویج و تحقق گام های عملیاتی این سند درخشان چهل سالگی انقلاب، قدم بردارند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بیانیه گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور کشورمان امروز در نشست خبری با نخست وزیر پاکستان در اسلام آباد گفت: ابتدا باید از نخست‌وزیر و دولت پاکستان به خاطر میزبانی از هیات جمهوری اسلامی ایران تشکر کنم؛ ما امروز در شهر زیبای اسلام‌آباد هستیم و از همین سخن‌گاه، به مردم بسیار خوب و دین‌مدار پاکستان عرض سلام و احترام دارم.

وی‌افزود: به همه خانواده‌های پاکستانی در جای جای این کشور از طرف رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران، ابلاغ سلام دارم.

آیت‌الله رییسی اضافه کرد: به مردم پاکستان که همواره از اسلام و ارزش‌های اسلامی، مظلومان فلسطینی و غزه و حق و عدالت دفاع کرده‌اند و همواره در خیابان‌های شهرهای مختلف این کشور، آزادی قدس شریف را فریاد زده‌اند، افتخار می‌کنیم.

در حال تکمیل...

کد خبر 6085413

دیگر خبرها

  • ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • انتقام سخت مردم ایران از رژیم صهیونیستی باعث عزت و افتخار شده است
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است