Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر با تأکید بر این که همگان باید نسبت به وقوع منکر‌ها در جامعه حساس باشند، به اتفاقات چند روز گذشته در جشن گرامیداشت روز مهندس در فرهنگسرای شهرکرد اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار داشت: این اتفاق اصلاً در تراز جمهوری اسلامی و مردم خوب و غیور، مؤمن و متدین این استان نبود.

نکونام گفت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان باید باجدیت این مسئله را پیگیری و با بازخواست از عوامل برگزاری این مراسم، مؤاخذه جدی صورت گیرد.

امام جمعه شهرکرد افزود: نباید نسبت به منکر‌ها بی‌تفاوت بود، بعضی‌ها به دنبال عادی کردن گناه در جامعه هستند تا آرام آرام اینگونه مسائل ترویج و ارزش‌های نظام کم رنگ و ناهنجاری‌های این‌چنینی حاکم شود، که نیازمند مراقبت است.

انتهای پیام/خ نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منکر وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۷۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخلاق آیت‌الله "مروج" همچون کلاس درسی برای همگان بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل آیت الله محمدتقی پورمحمدی در مراسم گرامی‌داشت مرحوم آیت‌الله مروج که در محل موسسه فرهنگی و تبلیغاتی آیت الله مروج برگزار شد، اظهار کرد: اخلاق آیت الله مروج اخلاقی بود که می‌توان از آن درس گرفت، زیرا که بسیار باوفا و در عین حال مردم‌دار و فاضل بود و مناسب‌ترین فرد برای امامت جمعه شهر اردبیل به شمار می‌رفت همچنین وی نحوه برخورد با علما، مسؤلین و اقشار مختلف جامعه را به خوبی می‌دانست و دفتر ارتباط مردمی وی محل و مامن فقرا و ضعفا بود.
وی افزود: در احیای حوزه علمیه اردبیل نیز ایشان نقش قابل توجهی داشتند و با مشورت علمای بزرگی، چون سید یونس یونسی اردبیلی و آیت الله مسائلی تصمیم به رونق حوزه اردبیل گرفتند و این امر هم میسر شد و امروز شاهد رونق این حوزه علمیه هستیم.
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: علمای خطه آذربایجان همیشه نقش تاثیر گزاری در عرصه اجتماعی داشتند و آیت الله مروج نیز از نمونه‌های بارز آنها به شمار می‌آید و علمای دیگری هم همچون مقدس اردبیلی گه از خطه نیار از محلات شهر اردبیل سر برآورد و در حوزه علمیه نجف عالم شاخص و برجسته‌ای شد که در آن برهه توانست حوزه نجف را سر و سامان دهد و دیگر علما مانند میزا علی اکبر اردبیلی، آیت الله مشگینی و سید یونس یونسی اردبیلی که از علمای شاخص این سرزمین می‌باشند.
آیت الله پورمحمدی تشریح کرد: در میان این علمای بزرگ آیت الله مروج نقش خود را به خوبی ایفا کرد و با مهربانی و محبت برای این مردم خدمات ارزنده‌ای را انجام داد و میزان محبوبیت وی به قدری در میان مردم بالا رفت که می‌توانیم آن را در تشییع پیکر این عالم ببینیم که به جز عاشورا و تاسوعا اجماع چنین جمعیتی در تشییع پیکر یک فرد در اردبیل بی سابقه می‌باشد.
وی اضافه کرد: آیت الله مروج موجب عزت مؤمنان و ذلت کافران بود و ما باید قدر چنین علمایی را بدانیم چرا که اینها باعث شده اند که ما شیعه علی ابن ابی طلاب (ع) باشیم و ما باید یاد علمای از دست رفته را پاس بداریم و نعمت وجود علمای حاضر را نیز قدردان باشیم.

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران با اقدامات تلافی‌جویانه علیه اسرائیل دل همگان را شاد کرد
  • کشته شدن 1000 نیروی نظامی اوکراین در حملات روسیه/هشدار گروسی نسبت به وقوع حادثه اتمی در نیروگاه زاپوروژیا 
  • اخلاق آیت‌الله "مروج" همچون کلاس درسی برای همگان بود
  • نسبت میان علم و فلسفه
  • اطلاعیه شماره ۲ فراجا در خصوص طرح نور
  • اسماعیلی: گفتگوی عمیق در جامعه و فرهنگ ما جریان دارد
  • نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر در آبادان
  • انتشار اطلاعیه جدید پلیس درباره برخورد با کشف حجاب
  • رابط مردمی سازی دانشگاه سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • کلان پروژه دشمن حیازدایی و عادی سازی بی‌حجابی است