Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه چیزی که این روزها در فرهنگسرای شهرکرد اتفاق افتاد، اصلا در تراز جمهوری اسلامی نبود گفت: این افراد باید از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بازخواست شوند و مؤاخذه جدی صورت بگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری روز گذشته در آخرین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به اینکه همگان باید نسبت به وقوع منکرها در جامعه حساس باشیم و اتفاقات چند روز گذشته در جشن گرامیداشت روز مهندس در فرهنگسرای شهرکرد اظهار کرد: راجع به منکرها حساسیت لازم را داشته باشیم، حساسیت‌ها مهم است، گاهی وقت‌ها گوشه و کنار منکرهایی صورت می‌گیرد که واقعا دردآور است، تکان‌دهنده است، چیزی که این روزها در فرهنگسرای شهرکرد اتفاق افتاد و کلیپش پخش شد اصلا در تراز جمهوری اسلامی و این استان و این مردم خوب و مردم غیور، مومن و متدین نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: یک دختر نوجوان را این طور بیاورند در برابر جمعیت و آن حالت زننده و آن مجری چقدر بد تشویق کرد و خیلی زننده بود، من نمی‌دانم این‌ها دنبال چی هستند و چرا حساسیت‌های لازم نسبت به این‌ها نشان داده نمی‌شود.

نکونام با تاکید بر اینکه از عوامل برگزاری این مراسم باید بازخواست شود تاکید کرد: فرهنگسرا حتما متولی دارد نمی‌دانم در این رابطه بعدش چه کردند، جناب آقای کارگران به‌عنوان متولی فرهنگسرا حالا درست است که آن‌جا را اجاره داده‌ بودند و طبعا به‌عنوان روز مهندس هم بوده اما آن کسی که باید بازخواست کنند از نظر ما مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که حتما باید جدی پیگیری شود و بازخواست شود و مؤاخذه جدی صورت بگیرد، اینجور منکرها منکرهایی نیست که نسبت به آنها بی‌تفاوت بود، بعضی‌ها دنبال این هستند که این مسائل را عادی کنند و آرام آرام اینجور مسائل ترویج شود و ارزش‌های نظام را بگیرند و ناهنجاری‌های این‌چنینی را حاکم کنند، خیلی باید مراقب بود.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۸۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی

ایسنا/لرستان امام جمعه دورود بر اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی در جامعه تاکید کرد.

حجت‌الاسلام محمد قائدرحمت شامگاه چهارشنبه در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان دورود، ضمن تشکر از ابتکار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برای برپایی این جلسه گفت: تداوم این جلسات باعث ارتقا سطح فرهنگی و هنری شهرستان و استان خواهد شد.

امام جمعه دورود بر توجه به هنر تاکید کرد و افزود: فرهنگ و تمدن اسلامی جز در پرتوی هنر فاخر، تثبیت نمی‏‌شود و توسعه نخواهد یافت.

حجت‌الاسلام قائدرحمت با تاکید بر اهمیت فرهنگ و هنر در  ترویج ارزش‌های اسلامی و ایرانی و انقلابی در جامعه بر هم‌افزایی و هم‌گرایی بیشتر در راستای اعتلای فرهنگ ایرانی اسلامی تاکید کرد.

در این نشست اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه دورود درباره مسائل و مشکلات موجود در زمینه فعالیت فرهنگی، هنری خود در فضای صمیمی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان پرداختند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش راهبری هنرمندان در تحقق شعار سال
  • نمایشگاه قرآنی در کرمانشاه برپا می‌شود
  • اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی
  • هنرمندان در تحقق شعار سال باید پیش‌رونده و پیش‌برنده باشند
  • نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود
  • سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد رونمایی می‌شود
  • نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی در خارج از کشور گسترش می‌یابد
  • تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان
  • محفل انس با قرآن در مصلای الیگودرز برگزار شد
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر