Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@05:15:46 GMT

مسابقه عکاسی «پدر مهربون من» برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۸۳۱۸

مسابقه عکاسی «پدر مهربون من» برگزار می شود

اسدی از برگزاری مسابقه عکاسی «پدر مهربون من» توسط این کانون به مناسبت ولادت با سعادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و روز پدر خبر داد.

«اکرم اسدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: به مناسبت فرارسیدن ولادت با سعادت امیرالمومنین (ع) و روز پدر مسابقه عکاسی «پدر مهربون من» توسط این کانون برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سراج مسجد صاحب الزمان روستای باورس از توابع قزوین ادامه داد: این مسابقه عکاسی با هدف گرامیداشتن مقام و جایگاه پدر برگزار می شود که علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند عکس های خود را در موضوعات  دستان پدر، تلاش پدر(کسب معیشت حلال)، صبر و صلابت پدر، سیمای پدر، مهربانی پدر، پدر در خانه، عبادت پدر، خانواده و صله رحم ارسال کنند.

 

وی عنوان کرد: هر فرد می تواند برای شرکت در این مسابقه فقط یک عکس را در موضوعات مذکور از طریق شماره همراه ۰۹۳۵۹۴۶۴۱۷۲و آی دی های تلگرامی @yamolanamahdi و @yazeynab1318 ارسال کند.

 

اسدی با اشاره به شرایط ارسال آثار در این مسابقه توضیح داد: عکس می تواند به صورت تکی، جمعی و یا سلفی باشد، افرادی که پدرشان در قید حیات نیستند می توانند با همسر و فرزندان خود عکس بگیرند، عکس‌ها باید بدون ویرایش و فتوشاپ بوده و فاقد لوگو، نوشته و تاریخ باشد.

 

وی تأکید کرد: شرکت کنندگان در مسابقه عکاسی نام و نام خانوادگی، نام پدر و شماره همراه خود را به همراه عکس ارسال کنند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سراج مسجد صاحب الزمان روستای باورس از توابع قزوین یادآور شد: علاقمندان شرکت در مسابقه عکاسی «پدر مهربون من» تا پایان روز دوشنبه 27 اسفند ماه فرصت دارند تا عکس های خود را ارسال کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: به پنج نفر از شرکت کنندگان در مسابقه عکاسی به قید قرعه، پنج کارت هدیه از طرف شورای اسلامی و دهیاری باورس در شب جشن میلاد امام علی (ع) اهدا خواهد شد.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب مراجع و علماء مراجع دیدار با مراجع خبرگزاری شبستان شبستان ایام نوروز خبرگزاری جنوب کرمان کانون های مساجد روز پدر مسابقه عکاسی کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک - پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • عکاسی باورنکردنی از سر شاپرک (عکس)
  • با اعلام سازمان لیگ: مسابقه آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • اولین جشنواره ملی عکس نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری