Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@19:50:40 GMT

وداع باشکوه مردم مازندران با پیکر شهید سیدجواد اسدی

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۸۶۶۱

وداع باشکوه مردم مازندران با پیکر شهید سیدجواد اسدی

مردم مازندران با پیکر شهید «سید جواد اسدی» در حسینیه عاشقان کربلای ساری وداع کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مراسم باشکوه وداع با پیکر شهید مدافع حرم «سید جواد اسدی» شنبه شب با حضور با شکوه مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار استان مازندران در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت‌الاسلام روح‌الله ترابی‌نسب استاد حوزه و دانشگاه به عنوان سخنران مراسم شب وداع با شهید سید جواد اسدی در حسینیه عاشقان کربلای مازندران گفت: شهدا در مقابل عظمت حضرت حق هر آنچه که دارند به واسطه داشتن اخلاص در عمل فدا می‌کنند.

وی با اعلام اینکه این خصلت ویژه مومنی‌ست که در عمل صداقت در گفتار و کردار دارند، تصریح کرد: مصادیق این اخلاص در دوران دفاع مقدس به خوبی دیده شده است.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: رفتار و کردار شهدا به دلیل اخلاص در عمل ماندگار شده است و بسیاری با وجود اینکه 35 سال بعد از دوران دفاع مقدس تکه‌های از استخوانشان بر می‌گردد ولی به دلیل اخلاص در عمل رفتار و منش آنها ماندگار می‌شود.

وی با اعلام اینکه افراد بسیار زیادی علاقمند بودند که نام‌شان در لیست شهدای مدافع حرم قرار گیرد، گفت: در استان مازندران تعداد مشتاقان به قرار گرفتن در این لیست بسیار زیاد بوده است اما حقیقتا خیلی از این غافله جامانده‌ایم!

ترابی‌نسب با اعلام اینکه برخی‌ها فکر می‌کردند که پس از واقعه خان‌طومان پرونده حضور مردم در سوریه از مازندران به کلی بسته شده و مردم علاقه‌ای به حضور در این نبرد ندارند، افزود: صدها هزار مازندرانی برای حضور در این عرصه به شدت ابراز علاقه کردند.

مراسم تشییع پیکر پاک این شهید بزرگوار امروز (یکشنبه 26 اسفندماه) ساعت 8:30 صبح از امامزاده یحیی ساری به سمت میدان شهدا برگزار می‌شود.

پیکر شهید مدافع حرم «سید جواد اسدی» پس از تشییع در ساری، برای خاکسپاری به زادگاهش روستای امره منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، پیکر مطهر شهید پاسبان ظهر پنجشنبه از محل تیپ ۳۸ زرهی ارتش تا میدان حضرت ولیعصر (عج) تربت جام بر دستان اقشار مختلف مردم شهید پرور و ولایتمدار این شهرستان و مسؤولان نظامی و اجرایی محلی تشییع شد.

پس از اقامه نماز، پیکر مطهر شهید در قطعه شهدای آرامستان بهشت نبی (ص) تربت جام به خاک سپرده شد.

شهید معظم محمدابراهیم پاسبان در سال ۱۳۴۶ در تربت جام دیده به جهان گشود و با شروع جنگ تحمیلی در قالب نیروی وظیفه سپاه پاسداران عازم جبهه و در پنجم دی ماه ۶۵ در منطقه آبادان بر اثر بمباران شیمیایی دشمن بعثی به درجه جانبازی نائل شد.

سرانجام پس از تحمل سال‌ها رنج و درد ناشی از جراحات و عوارض شیمیایی در پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به آرزوی دیرینه اش رسید و شربت شهادت نوشید.

کد خبر 6088666

دیگر خبرها

  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • روز ۲۰۱ طوفان‌الاقصی| کشف ۵۱ پیکر دیگر در خان یونس
  • کشف پیکر ۵۱ شهید دیگر در خان یونس
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • فیلم| کشف پیکر ۳۵ شهید دیگر در محوطهٔ بیمارستان الناصر خان‌یونس