Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@09:46:45 GMT

۸۰ درصد بودجه سال ۹۷ شهرداری اصفهان محقق شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۸۷۴۴

۸۰ درصد بودجه سال ۹۷ شهرداری اصفهان محقق شد

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: براساس گزارش‌هایی که به شورا ابلاغ شده بیش از ۸۰ درصد بودجه سال جاری حاصل شده که نتیجه تلاش شبانه روزی مدیران شهرداری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی در نطق پیش از دستور هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، سال ۹۷ را سالی سخت را برای شهرداری معرفی و اظهار کرد: براساس گزارش‌هایی که به شورا ابلاغ شده بیش از ۸۰ درصد بودجه سال جاری حاصل شده که نتیجه تلاش شبانه روزی مدیران شهرداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امیدوارم تجاربی که در سال گذشته به دست آمده راهی که باید در سال‌های پیشرو بگذرانیم را هموارتر کند، افزود: امیدوارم در روزهای باقی مانده سال شاهد اتفاقات خوبی در شهرداری و مناطق شهری باشیم تا تحقق بودجه در پایان سال از ۸۵ درصد نیز عبور کند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه لازم است برنامه‌ریزی شهرداری به صورتی باشد که تمام کسانی که مطالباتی دارند با رضایت قلبی به استقبال عید بروند، تصریح کرد: علاوه بر اقداماتی که در هفته درختکاری و مراسم تجلیل از فرزندان کارکنان از سوی شهرداری اصفهان انجام شد، از شهرداری به‌خاطر توجه به نطق‌ها و تذکرات اعضای شورای شهر برای رسیدگی به وضعیت رفاهی کارکنان شهرداری تشکر می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه اصفهان همواره در میزبانی از مهمانان نوروزی پیشتاز بوده است، ادامه داد: قطعاً با جاری شدن زاینده‌رود تعداد مهمانان نوروزی اصفهان افزایش خواهد یافت بنابراین امیدوارم میزبان شایسته‌ای برای مسافرانی که در این ایام به اصفهان می‌آیند باشیم.

نصر با اشاره به اینکه در ایام نوروز مترو فعال بوده و در سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی برای رفاه حال مسافران اقدامات لازم پیش‌بینی شده، اضافه کرد: ستاد نوروزی برنامه‌های مناسبی را برای این ایام در نظر گرفته و لازم است در کنار آن نسبت به مدیریت و نظم‌دهی مسافران تلاش خود را به‌کار گیرد

وی با بیان اینکه محمدرضا صفدریان، کارمند سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان و ملی پوش یخ‌نوردی که به همراه هم‌گروهی‌های خود به مقام نایب قهرمانی جهان دست یافتند باید از سوی شهرداری اصفهان مورد تجلیل قرار گیرد، خاطرنشان کرد: موفقیت‌های اخیر دو تیم فوتبال اصفهان قابل تقدیر است؛ سپاهان عزم خود را برای قهرمانی در دو جامی که پیشرو دارد به‌کار گرفته تا در ادامه قهرمانی دوره‌های پیشین خود باردیگر افتخار آفرینی کند و ذوب‌آهن نیز در آسیا روند روبه‌رشدی را تجربه می‌کند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: از همراهی یک سال گذشته اصحاب رسانه که در انعکاس اخبار تلاش کردند از هرگونه تنش جلوگیری کنند، تشکر می‌کنم

وی ادامه داد: لازم است در روزهای پایانی سال سازمان زیباسازی درخصوص بدمنظری میدان امام حسین (ع) که از مراکز اصلی شهر است اقدامات لازم را اتخاذ کند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بودجه ۹۷ ذوب آهن سپاهان ستاد نوروزی شورای شهر اصفهان مترو اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد

نایب رئیس شوای اسلامی شهر قزوین گفت: شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورای شهر را در مقابل کارکنان شهرداری قرار داده است، بنابراین مدیریت شهری باید ردیف بودجه پرداختی بازار کار را به لایحه متمم بودجه اضافه کند.

محسن حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین خواستار رسیدگی به وضعیت زمین بازی شقایق و آسفالت آن شد و اظهار کرد: طبق گزارشات متعدد شهروندان وضعیت زمین شقایق اصلاً مناسب نیست و باعث ایجاد گلایه و نارضایتی شهروندان شده است. این زمین ورزشی نیاز به آسفالت دارد و لازم است شهرداری در این خصوص رسیدگی کند.

وی همچنین در بخش دیگری از این گفتگو خواستار ارائه لوایح مناسبتی گرامیداشت روز معلم شد و گفت: به رسم هر ساله شهرداری قزوین لوایح حمایتی در راستای تجلیل از مقام معلم را دارد و ضرورت دارد تا این گونه لوایح در وقت مناسب به شورا ارائه شود.

نایب‌رئیس شورای شهر قزوین همچنین درباره لایحه اصلاح و متمم بودجه شهرداری قزوین گفت: پرداخت بازار کار که مصوبه شورای شهر را دارد اجرایی نشده، این در حالی است که در روز ۲۹ اسفندماه یک پایه حقوق به عنوان عیدی به پرسنل کارمندی پرداخت شده است.

حق‌شناس با تأکید بر پرداخت بازار کار به نیروهای مشمول قانون کار در شهرداری قزوین تصریح کرد: شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورای شهر را در مقابل کارکنان شهرداری قرار داده است، به همین خاطر مدیریت شهری بایستی بودجه و ردیف پرداختی بازار کار را به این لایحه اضافه کند.

کد خبر 745938

دیگر خبرها

  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • جزییات بودجه شهرداری همدان در دسترس مردم قرار گرفت
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • تامین ۳۱ درصد منابع درآمدی منطقه ۱۵ اصفهان با صدور پروانه‌های ساختمانی
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد
  • افزایش ۲ برابری بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد
  • بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد ۲۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است
  • جزئیات بودجه شهرداری همدان در دسترس شهروندان قرار گرفت