Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: پیدایش و استمرار این انقلاب مرهون خون شهداست؛ چنانچه قبل از انقلاب، این شهدا بودند که با خون خود انقلاب را به ثمر رساندند، و در ادمه نیز شهدای دوران جنگ تحمیلی و همچنین شهدایی که در سال‌های اخیر به عنوان مدافعین حرم جان خود را در راه استمرار پیروزی انقلاب اسلامی فدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ عباسعلی کدخدایی عصر روز شنبه ۲۵ اسفند با حضور در منزل شهید مدافع حرم محمدتقی ارغوانی، به مقام والای شهدا ادای احترام و با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.     وی در این دیدار با بیان اینکه پدر، مادر، همسر و فرزندان شهید در اجر او مأجور هستند، گفت: شهدا بهترین راه را انتخاب کرده‌اند که همراه با پاداش و امتیاز‌های فراوان الهی است که هیچ‌کدام از این‌ها قابل احصاء نیست.   سخنگوی شورای نگهبان از خداوند متعال برای خانواده شهید ارغوانی درخواست صبر و اجر جزیل کرد و افزود: پیدایش و استمرار این انقلاب مرهون خون شهداست؛ چنانچه قبل از انقلاب، این شهدا بودند که با خون خود انقلاب را به ثمر رساندند، و در ادمه نیز شهدای دوران جنگ تحمیلی و همچنین شهدایی که در سال‌های اخیر به عنوان مدافعین حرم جان خود را در راه استمرار پیروزی انقلاب اسلامی فدا کردند.   وی تصریح کرد: قطعاً اگر شهدا نبودند، ما امنیت و آسایش نداشتیم و سرنوشت انقلاب اسلامی هم، اکنون معلوم نبود چه می‌شد.   کدخدایی با اشاره به هزینه‌های چند میلیارد دلاری آمریکا برای مدیریت منطقه گفت: رئیس‌جمهور آمریکا با صرف میلیارد‌ها دلار هزینه، هنوز جرأت نمی‌کند با اطلاع قبلی و علنی وارد کشور‌های این منطقه شود، اما می‌بینیم که رئیس‌جمهور ما به راحتی در کشور‌های منطقه حضور پیدا می‌کند.   قائم مقام دبیر شورای نگهبان در پایان با تأکید بر اینکه کاروان انقلاب اسلامی تحت تدابیر مقام معظم رهبری و جانفشانی جوانان این مرز و بوم استمرار دارد، افزود: خانواده شهدا در ثواب استمرار انقلاب اسلامی شریک هستند.   به گزارش میزان، شهید «محمدتقی ارغوانی» یکی از کارمندان روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ تهران بود که برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) چندی پیش داوطلبانه عازم سوریه شد و توسط نیرو‌های تروریستی و تکفیری به شهادت رسید. شهید ارغوانی اولین شهید مدافع حرم شهرداری محسوب می‌شود.

وی همچنین یکی از عکاسان خبری بود که به صورت افتخاری با خبرگزاری‌های کشور در موضوعات مختلف همکاری داشت.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان شورای نگهبان حقوقدان شورای نگهبان شهید مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فریده دوکانه‌ای فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به همراه هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی با حضور در منزل شهید  قربان علی حسینی با قدرانی از تلاش همسر این شهید به دلیل سال‌ها مراقبت از این شهید والا مقام که از جانبازان جنگ تحمیلی بود، اظهار کرد: خانواده شهدا میراثی گران‌بها و الگو برای جامعه دانشگاهی هستند؛ بنابراین دیدار و خدمت به خانواده شهیدان افتخار بزرگی است.

وی افزود: آسایش، آرامش و امنیت ایران اسلامی مدیون جان‌فشانی‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس است و همسران شهدا به واسطه نقشی که در تربیت فرزندان خود داشته‌اند سرمایه‌ای ارزشمند برای نظام اسلامی بوده که باید به درستی نقش و جایگاه آنان تبیین شود.

به گزارش آنا، شهید قربانعلی حسینی پس از سال‌ها تحمل درد ناشی از جراحات جنگی، در فرودین ماه سال ۱۴۰۳ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد زرند درصدد ایجاد فضای فرهنگی در جوار مرقد شهداست
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • ۲۹ فروردین روز افتخار، ایثار و حماسه خوروبیابانک
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است
  • تنبیه رژیم صهیونیستی و اقتدار ایران اسلامی نتیجه خون پاک شهداست
  • پیروزی انقلاب مرهون اطاعت پذیری بدنه ارتش از امام بود