Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@04:00:12 GMT

احیای یک سنت

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۸۸۷۳

احیای یک سنت

هفته نامه فروردین امروز در شماره جدید خود در مطلبی با عنوان احیای یک سنت به ورود روحانیون قزوین برای کاهش آسیب های اجتماعی پرداخته است.

همچنین این نشریه در مطلب دیگری با عنوان راز یک صندلی خالی ، گزارشی از پیامد غیبت طولانی معاون سیاسی- امنیتی استاندار در قزوین چاپ کرده است.
با نزدیک شدن به انتخابات مجلس،مراسم مذهبی و ملی با حضور کاندیداهای احتمالی، رنگ سیاسی به خود می گیرد؛ از این رو،مهسا فلاح حسینی در گزارشی با عنوان جبر پوپولیست این رفتارها را بررسی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عنوان اول این نشریه نیز به گزارشی از شیرینی پزی به عنوان آیین سنتی زنان قزوین پرداخته که اکنون به مرور زمان رنگ باخته و به کارگاه های خانگی و صنعتی منتقل شده است.
مادران آرزو عنوان مطلب دیگری از این هفته نامه است که در آن به روایتی از زنان و دختران معتادی که در یک مجتمع به زندگی باز می گردند ، پرداخته است.
این نشریه در صفحه ورزش خود نیز در گزارشی با عنوان قزوین بر فراز قله که به قلم وحید رشوند نوشته شده است اتفاقات یکسال ورزش قزوین را بررسی کرده است.
گفت و گو با گل اندام صفری و عطا مجابی، دو فیلمساز قزوینی نیز از دیگر عنوان های این هفته نامه است که تهیه کنندگی فیلم های صد ثانیه ای را برعهده داشتند که به جشنواره بین المللی صد ثانیه هم راه یافت.
هفته نامه فروردین امروز به مدیرمسئولی امیر رجبی در قزوین منتشر می شود.
7388/6012

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي رسانه نشريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۸۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت صالح حردانی در بازی با شمس آذر قزوین

صالح حردانی به بازی استقلال برابر شمس آذر قزوین می‌رسد.

طرفداری | وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد.

تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. استقلال برای این دیدار مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی‌پور در بازی با مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

صالح حردانی و رافائل سیلوا دیگر مصدومان استقلال هستند که حردانی مشکل خاصی ندارد، اما قرار گرفتن نامش در لیست آبی‌پوشان بستگی به نظر نهایی پزشک و کادر فنی دارد. سیلوا که این هفته با آبی‌پوشان تمرینی نکرده هم از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت است و بازی با شمس آذر را از دست می‌دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • ادعای یک نشریه انگلیسی : بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است
  • استقلال - شمس‌آذر قزوین؛ گزارش زنده
  • مروری بر اخبار ورزشی ۳۱ فروردین استان قزوین
  • چند خبر ورزشی
  • روایت خط حزب‌الله از «شب قدر غرب آسیا» +دانلود
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورای پیش رود
  • بازگشت صالح حردانی در بازی با شمس آذر قزوین
  • درخواست اتاق بازرگانی از رهبر انقلاب برای تعطیلی شنبه‌ها
  • پاکو خمز به خاطر تنش‌های خاورمیانه از ایران رفت / ادعای آاس