Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@03:11:39 GMT

شکست ایران «ب» مقابل تایلند/ تلاش برای کسب سهمیه جهانی

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۸۸۷۸

شکست ایران «ب» مقابل تایلند/ تلاش برای کسب سهمیه جهانی

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم «ب» والیبال ساحلی زیر ۲۱ سال ایران (رسول یمرلی، سینا شوکتی) امروز در مرحله اول حذفی مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف تیم تایلند «الف» رفت که در یک بازی نزدیک دو بر یک شکست خورد.

تیم ایران تنها در ست اول با امتیاز ۲۱ بر ۱۹ به پیروزی رسید اما در ست‌های دوم و سوم به ترتیب با امتیازهای ۲۳ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۰ بازی را واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل اینکه تیم‌های اول تا هشتم حاضر در گروه برنده‌ها از چهار فدراسیون هستند و مسابقات جهانی باید از ۵ کشور انتخاب شود، به همین دلیل ساحلی بازان زیر ۲۱ سال ایران در گروه بازنده‌ها در صورت شکست حریفان، سهمیه بازی‌های زیر ۲۱ سال قهرمانی جهان را کسب خواهند کرد.

شاگردان رامسری در گروه بازنده‌ها در صورت غلبه بر حریفان مستقیماً به جدول اصلی مسابقات صعود خواهند کرد. ساحلی بازان ایران از ساعت ۱۳:۳۰ امروز در اولین دیدار جدول بازنده‌ها برای کسب سهمیه جهانی با تیم عمان رقابت خواهند کرد.

کد خبر 4569953 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال ساحلی تیم ملی والیبال ساحلی ایران فدراسیون والیبال ساحلی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟

ژاوی هرناندس قاطعانه گفته که تصمیمش را تغییر نخواهد داد و فراتر از پیامدهای مالی حذف از لیگ قهرمانان اروپا، این شکست می‌تواند خروج او را سرعت ببخشد. در حالی که مقامات بارسلونا در هفته‌های اخیر سخت تلاش می‌کردند او را متقاعد به ماندن کنند، شکست مقابل پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند او را زودتر از موعد نیز از باشگاه دور کند.

به نقل از روزنامه آاس، شکست در ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرید می‌تواند باعث جدایی زودهنگام ژاوی شود، و بارسلونا ممکن است تصمیم بگیرد برنامه جانشینی او را تسریع بخشد. رافائل مارکس، سرمربی بارسا اتلتیک، محبوب‌ترین گزینه برای هدایت بارسلونا است، زیرا بلوگرانا بودجه لازم برای جذب یک مربی برجسته‌تر را ندارد.

رلوو نیز معتقد است که پایان دوران ژاوی در بارسلونا فرا رسیده و به گفته‌های ژاوی مبنی اینکه اگر بارسلونا جامی نبرد از باشگاه خواهد رفت، اشاره می‌کند. همه در تلاش بودند تا ژاوی را راضی به ماندن کنند اما حذف از لیگ قهرمانان اروپا خط پایانی بر همه چیز بود.

سرمربی جوان بارسلونا بارها اشاره کرده که از عدم احترام رسانه‌ها و عدم قدردانی از دستاوردهای او به همراه فشار زیادی که این شغل در پی دارد ناراضی است و قصد کناره‌گیری دارد. شکست مقابل پی‌اس‌جی بیشتر ناامیدکننده بود تا فاجعه. در صورتی که اگر برنده می‌شد اعتباری که در بین هواداران و مقامات پیدا می‌کرد به شدت بالا می‌رفت و مطمئنا تلاش برای نگه داشتنش در باشگاه افزوده می‌شد.

این خبر در حالی منتشر شده که یکشنبه هفته آینده بارسلونا در ال‌کلاسیکو باید مقابل رئال‌مادرید قرار بگیرد.

 

دیگر خبرها

  • آزادکار ایران مقتدرانه سهمیه المپیک گرفت
  • یونس امامی به المپیک رسید
  • برتری قاطع میزبان در بازی یکطرفه مقابل میانمار
  • شوک صبحگاهی به کشتی: سهمیه ۵۷ پرید!
  • کاهش شانس ژیمناست تاریخ‌ساز ایران برای کسب سهمیه المپیک
  • تلاش الفتی برای کسب سهمیه المپیک/ ژیمناستیک شگفتی‌ساز می‌شود؟
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • آتش بازی میزبان: چشمک تایلندی‌ها به جام جهانی
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟