Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز (26 اسفند) با فعالیت سامانه بارشی در بیشتر مناطق کشور بارندگی خواهیم داشت، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش‌ها به شکل برف و مناطق مستعد به صورت بارش تگرگ خواهد بود.
گودرزی افزود: امروز شدت بارش در غرب کردستان، غرب کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال شرق، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، هرمزگان، نیمه جنوبی کرمان، شمال غرب اصفهان، شرق سمنان، غرب خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این سامانه فردا در سواحل دریای خزر، شرق، شمال شرق، جنوب شرق، برخی از مناطق شمال غرب، غرب و جنوب غرب موجب بارندگی خواهد شد.

کاهش 8 تا 12 درجه‌ای سواحل خزر
گودرزی ادامه داد: فردا در استان‌های شرق مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش‌ها شدید خواهد بود و امروز و فردا، 8 تا 12 درجه دمای هوا در استان‌های ساحلی خزر و شمال شرق سردتر می شود، همچنین دریای خزر و خلیج فارس از اواخر وقت امروز و فردا مواج خواهند بود.
وی گفت: امروز برخی از مناطق جنوب غرب و نوار شرقی وزش بادهای شدید خواهند داشت که در استان‌های سیستان و بلوچستان و شرق کرمان با گرد و خاک همراه خواهد بود.
گودرزی اظهار داشت: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد فردا، دوشنبه به علت شدت بارش در افغانستان سطح آب رودخانه‌های منتهی به سیستان و بلوچستان افزایش می‌یابد که آب‌گرفتگی و سیلاب در حاشیه این رودخانه‌ها دور از انتظار نیست.

وزش بادهای شدید در تهران
کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز تهران نیمه ابری است و به تدریج ابری می‌شود، در برخی ساعات رگبار، رعد و برق همراه با وزش بادهای شدید خواهد داشت، فردا نیز وزش بادهای شدید گاهی همراه با بارش پراکنده خواهد بود، کمینه دمای امروز پایتخت 9 درجه بالای صفر شد و بیشینه دمای امروز تهران نیز به 14 درجه بالای صفر می‌رسد.
گودرزی یادآور شد: ازنا در استان لرستان با دمای 10 درجه زیر صفر و زابل در استان سیستان و بلوچستان با دمای 29 درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.

ایرنا

انتهای پیام/

169 / 20 بارندگی جاده شمال لغزندگی جاده رعد وبرق هواشناسی وزش بادهای شدید در تهران فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بارندگی جاده شمال لغزندگی جاده رعد وبرق هواشناسی کارشناس سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۹۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان

کارشناس هواشناسی لرستان گفت: از فردا _سی‌ویکم فروردین_ تا سه‌شنبه _چهارم اردیبهشت_ شاهد بارش‌های رگباری در استان خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، بهمن محمدی مقدم اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی از فردا _ جمعه سی‌ویکم فروردین_ تا سه‌شنبه _چهارم اردیبهشت_ با توجه به افزایش شاخص‌های ناپایداری جو و همچنین تراکم ابرهای همرفتی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب برای اغلب مناطق استان بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: این بارش‌ها برای یک شنبه شب تا غروب روز دوشنبه از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود که با مخاطراتی همچون آبگرفتگی معابر عمومی، اختلال در تردد جاده‌ای و لغزندگی جاده‌ها همراه است.

به گفته کارشناس هواشناسی از نظر نوسانات دمایی برای امشب و فردا دماها روندی افزایشی خواهند داشت.

به گزارش ایمنا؛ در ۲۴ ساعت گذشته نیز پلدختر با ۳۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و الشتر با دو درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین شهر استان بودند.

کد خبر 745847

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۳۱ فروردین / تردد روان در محورهای شمالی
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان
  • بارش ها در نوار جنوبی کشور تا فردا ۳۱ فروردین ماه تشدید می شود
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • فردا جمعه سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / امروز و فردا در کدام استان‌های کشور باران می‌بارد؟
  • بیشینه بارش‌ها در ۵ استان کشور/ خلیج فارس و دریای عمان مواج است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین / بارش باران در بعضی محورهای مواصلاتی
  • آخرین جزئیات پیش بینی بارش‌ها و وضعیت دمای هوا در کشور / افزایش ۵ درجه‌ای دما در شمال غرب