Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-03-19@06:47:15 GMT

کاهش تلفات رانندگی در تهران در سال جاری

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۹۰۷۴

سردار محمدرضا مهماندار گفت: در یازده ماه اخیر شاهد کاهش ۳ درصدی تلفات رانندگی در تهران بوده ایم.به گزارش بلاغ،سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص تمهیدات ترافیکی نوروز ۹۸ اظهار داشت: در ۱۱ ماهه نخست امسال تلفات انسانی در حوادث رانندگی ۳ درصد یعنی معادل ۱۸ نفر و تصادفات جرحی هم ۵ درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ظرفیت معابر و تعداد خودروها در اختیار پلیس نیست اما پلیس در خصوص انضباط بخشی، برخورد با تخلفات ساکن، رسیدگی به موقع به تصادفات و خرابی ها اقدام لازم را انجام میدهد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۹۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تصادفات فوتی در استان سمنان/پلیس در نقاط حادثه خیز مستقر است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای غروب شنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه با موضوع آمادگی نیروی انتظامی در نوروز ۱۴۰۳ به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه تصادفات فوتی در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۰ رشد ۲۸ درصدی داشته است، ابراز داشت: با همراهی پلیس راه و دستگاه‌های ذی‌ربط این میزان کاهش یافته است.

وی ضمن بیان اینکه تصادفات فوتی طی سال جاری در استان سمنان ۲۳ درصد کاهش یافت، افزود: با بررسی علت تصادفات به دنبال حداقل رسیدن تصادفات فوتی هستیم که پلیس طی این راستا در ۲۰۰ نقطه مستقر و جاده‌ها را تحت رصد خود دارد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه ۷۰ نقطه حادثه خیز برای جاده‌های استان شناسایی شدند، ابراز داشت: بیشتر این نقاط رفع و همین باعث کاهش تصادفات رانندگی شده است.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه طی سال جاری ۴۸ باند سارق غیر بومی منهدم شدند، تصریح کرد: وقوع سرقت ۱۰ درصد کاهش و کشف سرقت ۱۷ درصد طی سال جاری رشد داشته است.

وی ضمن بیان اینکه دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر ۱۰ درصد و کشف مواد مخدر هفت درصد رشد داشته است، افزود: طی سال جاری با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان ۵۲ باند قاچاق منهدم شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان از افزایش ۴۸ درصدی دستگیری اراذل و اوباش در استان خبر داد و ابراز داشت: با بزنم زنندگان نظم و امنیت عمومی به طور جد برخورد خواهد شد.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه طی سال جاری بالغ بر ۳۶ هزار مأموریت پلیسی ۱۱۰ در سطح استان به انجام رسید، تصریح کرد: تیم‌های عملیات ویژه مستقر و در کوتاه‌ترین زمان خود را به محل حادثه می‌رسانند.

وی ضمن بیان اینکه ۹۰ درصد جرایم سایبری کشف شدند، افزود: پرونده‌های قاچاق کالا نیز ۱۳ درصد رشد و به لحاظ ریالی ۱۲۴ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 6056699

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۴ درصدی سرقت در گلستان
  • کاهش ۲۲ درصدی تصادفات در ۴ ماه اخیر در تهران
  • قتل عام در جاده‌های کشور؛ آمار تلفات تصادفات رانندگی در ایران بازهم رکورد زد
  • نرخ جرائم رانندگی بازدارنده نیست / مرگ ۱۱۰ تن در تصادفات ۳ روز اول طرح نوروز ۱۴۰۳
  • فوت ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر در تصادفات رانندگی تا پایان بهمن
  • کاهش تصادفات فوتی در استان سمنان/پلیس در نقاط حادثه خیز مستقر است
  • میزان تصادفات فوتی در حوزه استحفاظی پلیس راه آستارا کاهش یافت
  • صدور ۱۵۷ میلیون جریمه برای تخلفات رانندگی درسال ۱۴۰۲/ پراید، ساینا و پژو؛ پرتصادف ترین خودروها
  • صدور ۱۵۷ میلیون جریمه برای تخلفات رانندگی درسال ۱۴۰۲/ پراید، ساینا و پژو؛ پرتصادف‌ترین خودرو‌ها
  • صدور ۱۵۷ میلیون جریمه تخلف رانندگی