Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محسن حرازی زاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در نشست با اصحاب رسانه از  استقرار ۲۳ پست ثابت و سیار در ایام نوروز خبر داد و گفت: بیش از هزار و ۵۶ نفر از جمعیت هلال احمر استان مسافران را در ایام نوروز راهنمایی می‌کنند.

وی افزود: پایگاه‌های سیار جمعیت هلال احمر از ۲۵ اسفند ماه کار خود را آغاز کرده است و تا ۱۶ فروردین ۹۸ ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرازی زاده ادامه داد: امسال نوزدهمین سالی است که سازمان جوانان هلال احمر طرح ویژه‌ای را برای نوروز دنبال می‌کند.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۹۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۷۵ درصدی تلفات رانندگی در گیلان، نوروز امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ استاندار گیلان در جریان این بازدید با کارکنان و امدادگران این جمعیت گفتگو و در جلسه جمعیت هلال احمر کشور که با حضور مدیران عامل، شورای معاونان استان‌ها در خصوص طرح ملی خدمات نوروزی ۱۴۰۳ که به صورت ارتباط تصویری برگزار شد، گفت: از ۲۴ اسفند سال گذشته تا به امروز بیش از ۹۸۳ هزار خودرو به استان وارد شد و تلفات رانندگی نوروز امسال در مقایسه با نوروز سال گذشته، ۷۵ درصد کاهش دارد که این هماهنگی دستگاه‌های خدمات رسان شامل جمعیت هلال احمر، پلیس راهور و فوریت‌های پزشکی و رعایت دقیق‌تر قوانین و مقررات را از سوی مسافران نشان می‌دهد.

دکتر اسدالله عباسی از ورود بیش از ۴ میلیون و ۵۳۶ هزار مسافر از طریق ناوگان هوایی و زمینی به گیلان نوروز امسال خبر داد و افزود: با اقامت مسافران به میزان ۶ میلیون و ۷۴۸ هزار و ۱۰۸ نفر شب در گیلان، ۷۹ درصد تخت‌های واحد‌های اقامتی و گردشگری در استان اشغال شد.

وی افتتاح ۸ کیلومتر باقیمانده آزاده راه قزوین - رشت در محدوده منجیل به امام‌زاده هاشم را از اتفاقات خوب در گیلان در سال گذشته عنوان کرد و گفت: افتتاح این قسمت از آزادراه، با کاهش بار ترافیکی و معطلی و خستگی مسافران، وقوع تصادفات جاده‌ای را کاهش داد.

استاندار گیلان با ابراز رضایت از عملکرد هلال احمر گیلان به ویژه در تابستان سال گذشته، گفت: عملکرد خوب هلال احمر، داوطلبان این جمعیت و غواصان موجب کاهش قابل توجه غرق شدگان در تابستان پارسال در مقایسه با سال قبل‌تر در استان شد.

دکتر اسدالله عباسی با تاکید بر آمادگی کامل گیلان برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی، افزود: رعایت شئونات اسلامی در ماه پرفضیلت رمضان مورد تاکید است.

وی اضافه کرد: مکان‌هایی برای استراحت مسافران، انجام فریضه نماز و معاینه سلامت مهمانان نوروزی از سوی داوطلبان هلال احمر در مسیر راه‌های گیلان مهیا شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان هم در این جلسه با اشاره به حمایت استاندار از جمعیت هلال احمر استان گفت: سال گذشته بیش از ۴۱ میلیارد تومان برای تهیه تجهیزات حوزه امداد و نجات دریایی شامل جت اسکی، قایق‌های دریایی و جیمی از سوی استاندار در اختیار این جمعیت قرار گرفت.

هادی سلیمی از صدور مجوز ساخت ۶ پایگاه جدید امداد و نجات با دستور استاندار برای خدمات رسانی به مردم و مسافران خبر داد و افزود: مراحل اداری برای ساخت این پایگاه‌ها در دست انجام است.

دیگر خبرها

  • پرحادثه‌ترین کوهستان‌های کشور در نوروز کدامند؟
  • پرحادثه‌ترین کوهستان‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳
  • ساماندهی کمک‌های مردمی به غزه کار ویژه مهم هلال‌احمر است
  • ساماندهی کمک‌های مردمی‌ به غزه کارویژه مهم هلال‌احمر است
  • حادثه دیدن ۹۳ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته / مراجعه ۶۴ هزار نفر به پست‌های ثابت هلال‌احمر
  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی به شهروندان در ایام نوروز
  • کاهش ۷۵ درصدی تلفات رانندگی در گیلان، نوروز امسال
  • پذیرایی از میهمانان روزه دار در میدان بسیج مراغه
  • انجام بیش از ۲۴۰۰ عملیات توسط سازمان امداد و نجات هلال‌احمر در نوروز ۱۴۰۳
  • پذیرایی از میهمانان روزه دار در ورودی شهر مراغه