Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دایی یکی از ورزشکارانی بود که پس از زلزله کرمانشاه، شخصا وارد میدان شد و با دادن شماره حساب شروع به جمع‌آوری کمک‌های مردمی کرد. او به این روش برای همراهی و رفع مشکلات مسکن و امور زندگی زلزله زدگان استان کرمانشاه پیش‌قدم شد. 

بیشتر بخوانید: گزارش اینستاگرامی علی دایی از بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه +تصاویر

سرمربی تیم سایپا که فعالیت خود برای صاحب سقف کردن اهالی این استان را هر از چندگاهی با انتشار پستی در اینستاگرام گزارش می‌دهد، به تازگی در حساب کاربری شخصی اینستاگرام خود خبر داده است که پس از ساخت خانه در دو روستای زلزله زده کرمانشاه حالا  ساختن سومین روستای زلزله زده را شروع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این پست نوشته است:

" سلام عزیزان

پس از تکمیل خانه‌های روستای مله رولان، مراحل خانه سازی در سومین روستا که تپانیه جدید نام دارد را چند روزی است که آغاز کردیم،
در این روستا در حال کار کردن بر روی بیست و پنج واحد نیمه کاره و هفده واحد صفر تا صد هستیم اين بچه‌ها منتظر خانه‌هایشان هستند و به زودى زير يك سقف امن زندگى خواهند كرد. "

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی ورزشکاران در فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۹۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی ۶۰ مرکز برای خرید تضمینی گندم

علی ملکشاهی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه مراکز خرید تضمینی گندم با آغاز برداشت گندم از مزارع استان فعال خواهند شد، گفت : اقدامات لازم برای ایجاد ۶۰ مرکز خرید تضمینی گندم در استان انجام شده است.

ملکشاهی افزود: امسال هفت مرکز خرید تضمینی دولتی و ۵۳ مرکز خرید تضمینی بخش خصوصی و مباشر تعاون روستایی عهده دار کار خرید تضمینی گندم در استان خواهند شد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه افزود: در صورتی که نیاز باشد امکان افزایش تعداد مراکز خرید تضمینی گندم در استان وجود دارد.

ملکشاهی با بیان اینکه مراکز خرید تضمینی گندم همزمان با آغاز برداشت محصول از گندمزار‌های استان آغاز بکار می‌کنند، گفت: احتمالا برداشت گندم از مناطق گرمسیر استان از نیمه دوم اردیبهشت آغاز خواهد شد.

 وی با اشاره به ادامه‌دار بودن کار برداشت گندم در مناطق سردسیر استان تا اواخر شهریور ماه، گفت: مراکز خرید تضمینی گندم تا پایان فصل برداشت گندم به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

ملکشاهی ادامه داد: طبق پیش‌بینی‌های سازمان جهاد کشاورزی استان، امسال میزان خرید گندم در استان از ۸۰۰ هزار تن پیشی خواهد گرفت.

 وی یادآور شد: سال زراعی گذشته بیش از ۸۰۵ هزار تن گندم در استان کرمانشاه تحویل مراکز خرید تضمینی گندم شد و کرمانشاه رتبه چهارم را از نظر خرید تضمینی گندم در کشور کسب کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی ۶۰ مرکز برای خرید تضمینی گندم
  • سرپل‌ذهاب آماده برگزاری یادواره عملیات بازی‌دراز است
  • زلزله سرپل ذهاب را لرزاند
  • زلزله ۳.۱ ریشتری سرپل ذهاب را لرزاند
  • اجتماع مردم سرپل‌ذهاب در حمایت از حمله موشکی سپاه به اسراییل
  • زلزله ۳.۷ ریشتری سرپل ذهاب را لرزاند
  • سرپل ذهاب لرزید
  • وقوع زلزله ۳/۷ ریشتری در سرپل ذهاب
  • سرپل‌ذهاب لرزید
  • عبور موشک‌های شلیک شده به سمت اسرائیل از آسمان سرپل ذهاب