Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@03:20:29 GMT

معرفی چند فروشگاه اینترنتی

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۹۴۵۳

معرفی چند فروشگاه اینترنتی

در این مقاله ما می خواهیم به بررسی ۳ فروشگاه موفق بپردازیم که هرکدام دارای سبک فروش خاص خود در فروشگاه های آنلاین هستند. ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷ بازار نظرات - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چند سال اخیر پیشرفت علم و تکنولوژی باعث تغییرات بسیار زیادی در سبک زندگی و حتی آداب و رسوم زندگی افراد شده؛ انقلاب الکترونیک بعد از انقلاب کشاورزی و صنعتی سومین انقلابی است که بشر تجربه کرده به‌جرئت می توان گفت که اینترنت سهم بسیار زیادی در تغییر سبک زندگی تمام مردم جهان داشته است یکی از اصلی ‌ترین پیامدهای هر سه انقلاب ترجیح ماشین به انسان و حذف نیروی انسانی با هر چه بیشتر هوشمند کردن وسایل و ابزار بوده است به مرور زمان بسیاری از کارها که در گذشته توسط دست انجام می شد امروزه توسط ماشین ها صورت می گیرد و باعث شده اند تا سطح رفاه و آسایش زندگی به مراتب بالا رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از کارهای روزمره گرفته تا کارهای پیچیده تر؛ اگر مثال از کارهای روزمرگی بگوییم، امروزه در کمتر خانه ای می بینید که ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و بسیاری از وسایل این چنینی وجود نداشته باشد که به لطف این وسایل انجام کارها برای ما بسیار آسان تر و سریع‌ تر شده است. اما همان‌ طور که خود شما هم تجربه کرده اید با وجود پیشرفت تکنولوژی و امکانات، روز به روز زمان افراد برای رسیدن به خانواده و حتی خودشان کمتر می شود و از این رو بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا اکثر خریدهای خود را به صورت آنلاین از یک فروشگاه اینترنتی انجام دهند فروشگاه‌هایی که به ما امکان خرید بدون محدودیت زمانی و مکانی را می ‌دهند تا به جای اینکه وقت خود را در خیابان ها تلف کنیم در زمانی کمتر با دسترسی بیشتر به مشخصات کامل محصول و قیمتی بهتر آن را تهیه کنیم از این رو می توان گفت خرید اینترنتی یک بازی برد برد است از این رو تعداد فروشگاه های اینترنتی هر روز در حال افزایش هستند اما در این میان، تعداد کمی از آن ها موفق می شوند تا جایگاه خود را بازار فروش اینترنتی پیدا کنند.

در ادامه این مقاله ما می خواهیم به بررسی 3 فروشگاه موفق بپردازیم که هرکدام دارای سبک فروش خاص خود در فروشگاه های آنلاین هستند:

فروشگاه اینترنتی آمازون که می توان از آن به عنوان بزرگترین فروشگاه بین المللی نام ببریم.

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا که به عنوان اولین و بزرگترین فروشگاه آنلاین در ایران می باشد.

و در انتها از فروشگاه اینترنتی بیست بخر که به صورت تخصصی در ارائه لوازم خانگی فعالیت می کند.

 

همان‌طور که گفتیم فروشگاه اینترنتی آمازون به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی بین المللی فعالیت می کند. این فروشگاه در سال 1995 توسط جف بیزوس بنیان گذاری شد و کار خود را در زمینه فروش آنلاین کتاب آغاز کرد و به سرعت رشد کرد تا جایی که امروزه شما هر کالای که فکر کنید را می توانید در این فروشگاه پیدا کنید. درامد آمازون در سه ماهه اول 2017 معادل 35.7 میلیارد دلار و در سه ماه دوم 37.75 میلیارد دلار بوده که در مجموع این فروشگاه در سال 2017 مبلغی معادل 148 میلیارد دلار درامد داشته که در همان سال تولید ناخالص داخلی ایران 431 میلیارد و 920 میلیون دلار بوده این مقایسه خود گواهی بر عظمت و قدرت این فروشگاه‌ اینترنتی می باشد، در ایران نیز به راحتی می توان از فروشگاه آمازون خرید کنید و محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

 

در چند سال اخیر خوشبختانه فرهنگ خرید آنلاین نیز در ایران روز به روز در میان افراد جا افتاد البته از حق نگذریم فروشگاه اینترنتی دیجی کالا سهم به سزایی در بالا بردن این فرهنگ در کشور ما داشته است. به جرئت می توان گفت که این فروشگاه که در صدر 10 فروشگاه برتر اینترنتی در ایران قرار دارد این فروشگاه آنلاین که توسط حمید و سعید محمدی در سال 1385 بنیان گذاری شد کار خود را با 5 نفر آغاز کرد و در اسفند 1392 مجموعه آن ها به 200 نفر افزایش پیدا کرد تا پایان سال 93 به 700 نفر و در شهریور 1397 به حدود 2200 نفر پرسنل رسید.

دیجی کالا دوازده سال است که در ایران فعالیت می کند اما این سایت در ابتدا تنها به عنوان یک مرجع تخصصی برای نقد و بررسی محصولات دیجیتال مانند دوربین، موبایل، لب تاپ بود، از این رو افراد قبل از خرید با مراجعه به این سایت و به دست آوردن اطلاعات فنی در مورد محصول مورد نظر خود و مقایسه آن با دیگر مدل می توانستند با اطلاعات کافی برای خرید به بازار مراجعه کنند.

بعد از دو سال برادران حمید و سعید محمدی تصمیم گرفتند تنها با افزودن یک سبد خرید در کنار محصولات، این امکان را فراهم کنند تا افراد پس از بررسی بتوانند محصول خود را نیز با بهترین قیمت و گارانتی معتبر به صورت آنلاین تهیه کنند و این چنین بود که دیجی کالا تبدیل به یک فروشگاه اینترنتی شد. البته نباید نادیده گرفت که کار آن ها برای جا انداختن فرهنگ خرید آنلاین چقدر سخت بود چراکه در آن زمان بسیاری از افراد ترجیح می دادند تا خریدشان را به صورت سنتی از یک فروشگاه فیزیکی انجام دهند اما تلاش آن ها با تمرکز بر روی رضایت مشتری و ارائه کالاهای با کیفیت و قیمت هایی رقابتی باعث شد تا  فرهنگ خرید آنلاین میان مردم ایران نهادینه شود. در اینجا جا دارد از مدیران دیجی کالا برای فرهنگ سازی در خرید آنلاین در کشورمان، قدردانی و تشکر کنیم.

 

با جا افتادن خرید آنلاین در میان مردم، امروزه فروشگاه های اینترنتی در حال گسترش و به سمت تخصصی شدن پیش می روند تا در یک زمینه تخصصی بتوانند سرویس های ایده ال و بهتری را به مشتریان خود ارائه دهند. در این میان می توان به فروشگاه اینترنتی بیست بخر اشاره کرد که به صورت تخصصی در زمینه لوازم خانگی فعالیت می کند با این حال که نسبت به برخی از سایت های دیگر یک سایت نوپا است اما توانسته با مدیریت و چیدمان فکر شده به سرعت رشد کند و جای خود را در فروشگاه های اینترنتی مطرح باز کند؛ این فروشگاه اینترنتی 20 بخر در زمستان 1394 فعالیت خود را آغاز کرد و در تابستان 1395 از سایت فروشگاهی خود رونمایی کرد. چیزی که به خوبی در این فروشگاه قابل لمس است طراحی بسیار ساده با کار کردی بسیار آسان می باشد که هر خریداری به راحتی می تواند محصول مورد نظر خود را یافت و با رقابتی ترین قیمت ها خرید خود را انجام دهد. جدول مشخصات فنی و توضیحات محصولات فیلم مربوط به محصول به قدری متفاوت هستند که می توان حس کرد که تعدادی متخصص و آشنا به محصولات، این اطلاعات را جمع آوری شده است که می تواند کمک بسیار خوبی در زمان خرید برای هر شخص باشد. این فروشگاه از لحاظ فنی بسیار با دقت طراحی شده است و ساختار حرفه ای دیده شده در آن می تواند نشانگر این باشد که مدیران این فروشگاه با نگاه به آینده در این راه قدم برداشته اند و احتمالاً قصد گسترش این فروشگاه را دارند از این رو این موضوع دور از ذهن نیست که این فروشگاه بتواند در آینده به عنوان یک سایت تخصصی در زمینه لوازم خانگی مطرح شود، خالی از لطف نیست که سری به این فروشگاه اینترنتی بزنید.

https://www.amazon.com/

https://www.digikala.com/

https://20bekhar.com/

انتهای پیام/

R1234/P/S1407/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کسب و کار اینترنتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کسب و کار اینترنتی کسب و کار اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۹۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلا در این کشورها ارزان است | نکته‌های مهم برای خرید طلا در سطح بین‌المللی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، با توجه به نوسانات اقتصاد جهان، افراد بیشتری به دنبال سرمایه‌گذاری طلا هستند و آن را به عنوان یک سرمایه‌گذاری مطمئن در نظر گرفته می‌گیرند که ارزش خود را طی زمان حفظ می‌کند. با این حال، وقتی از خرید طلا صحبت می‌شود، همه کشورها برابر نیستند و برخی ارزان ترین کشورها برای خرید طلا به‌شمار می‌روند.

قیمت طلا از کشوری به کشور دیگر متفاوت بوده و ممکن است بتوانید معامله بهتری برای خرید طلا در کشور دیگری داشته باشید. با این حال، باید توجه داشت که قیمت این فلزات گرانبها به طور مداوم در حال تغییر است و این اطلاعات در زمان انتشار دقیق است و بیشتر به عنوان یک راهنمای مرجع عمومی است. قیمت‌ها می‌تواند در زمان با توجه به عرضه و تقاضا و ثبات اقتصادی متفاوت باشد.

طبق گزارش فوربس، کشورهای مختلفی در دنیا وجود دارند که از نظر قیمت طلا ارزان به حساب می‌آیند. در حال حاضر، انتخاب‌های شماره یک و دو محبوب در بین مصرف‌کنندگان، هنگ‌کنگ و دبی هستند. سوئیس، مکزیک و عربستان سعودی نیز به فرآیند ارزان قیمت طلا معروف هستند.

ارزان‌ترین کشورها برای خرید طلا

هنگ‌کنگ؛ کشوری که ارزان‌ترین طلای جهان را دارد و بانک‌ها در آنجا فراوان هستند.

امارات‌متحده عربی؛ طلا را می‌توان در امارات از منابع مختلف از جمله جواهرفروشی، بانک‌ها و فروشندگان آنلاین خریداری کرد.

عربستان سعودی؛ طلا را می‌توان در عربستان سعودی از منابع مختلفی از جمله جواهرات، بانک‌ها و بازارهای طلا خریداری کرد. ارزان‌ترین مکان برای خرید طلا معمولا از جواهرفروشان است که اغلب قیمت‌های پایین‌تری نسبت به بانک‌ها یا بازارهای طلا ارائه می‌دهند. با این حال، مهم است که مطمئن شوید که یک معامله خوب انجام می‌دهید.

سوئیس؛ طلا را می‌توان در سوئیس از منابع مختلف از جمله بانک‌ها، جواهر فروشان و فروشندگان آنلاین خریداری کرد. با این حال، ارزان‌ترین راه برای خرید طلا اغلب از طریق فروشندگان آنلاین است که شمش یا سکه می‌ فروشند.

اتریش؛ طلا را می‌توان در تعدادی از مکان‌ها در اتریش از جمله بانک‌ها، موسسات مالی و جواهرات فروشی‌ها خریداری کرد. ارزان‌ترین راه برای خرید طلا معمولا از طریق بانک است.

سنگاپور؛ طلا را می‌توان از بانک‌ها یا دلال‌ها خرید. البته طلا را می‌توان به صورت آنلاین اما با قیمت بالاتر خریداری کرد.

جزئیات برگزاری نوزدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله | زمان و مبلغ ضمانت

هند؛ کشوری غنی از ذخایر طلاست. در واقع، این کشور دومین تولیدکننده بزرگ طلا در جهان است. طلا را می‌توان در هند از طریق جواهرات فروشی‌ها، بانک‌ها و سایر فروشندگان خریداری کرد.

رایج‌ترین شکل طلایی که هندی‌ها خریداری می‌کنند، جواهرات است. جواهرات در وزن‌ها و قیمت‌های مختلف متناسب با هر بودجه ای در دسترس هستند.

بر اساس گزارش لایف، دسترسی آسان به طلا، مالیات و هزینه‌های کمتر و بازار رقابتی به این کشورها کمک می‌کند تا قیمت‌های خود را پایین نگه دارند.

منابع خرید طلا در خارج از کشور

منابع: منابع زیادی برای خرید طلا در بازار هر کشوری وجود دارد. اکثر کشورها گزینه‌های قابل اعتماد را دارند.

بانک‌ها: بانک‌های سوئیس، اتریش، عربستان سعودی و هنگ‌کنگ طلا می‌فروشند و معاملات عالی نیز ارائه می‌دهند. معمولاً ضریب اعتماد نزد بانک‌ها بیشتر است.

فروشندگان آنلاین و آفلاین: برخی از فروشندگان نیز معاملات بسیار خوبی برای خرید طلا ارائه می‌دهند و ممکن است گزینه‌های مختلفی داشته باشند.

نکاتی برای خرید طلا در سطح بین‌المللی

همانطور که خرید طلای ارزان‌قیمت وسوسه انگیز است، مهم است که هنگام خرید آن از خارج احتیاط کنید و با قوانین و مقررات مربوط به خرید و حمل طلا از کشور مورد نظر آشنا شوید.

همچنین، در مورد هزینه‌های گمرکی و سایر هزینه‌هایی که ممکن است در مرحله حمل‌ونقل اخذ شود، اطلاعات کسب کنید. به خاطر داشته باشید که نرخ‌های فعلی ارز بر قیمت طلا تاثیر دارد.

خرید طلا از منابعی که قابل اعتماد هستند و در بازار معتبر هستند نیز مهم است.

کد خبر 845975 برچسب‌ها قیمت طلا و فلزات گرانبها - جهان خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران

دیگر خبرها

  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • به راحتی وب گردی، گل را آنلاین خرید کنید
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟
  • 5 تفاوت سیم و کابل برق چیست؟ | بررسی کامل به همراه معرفی فروشگاه معتبر خرید سیم و کابل برق
  • راه‌های تشخیص طلا یا سکه اصل از تقلبی | کسی که به او سکه تقلبی فروخته شده باید چه کند؟
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • طلا در این کشورها ارزان است
  • خرید اینترنتی بلیط قطار از تمامی شرکت‌های ریلی با سفرمارکت
  • طلا در این کشورها ارزان است | نکته‌های مهم برای خرید طلا در سطح بین‌المللی