Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@10:21:17 GMT

محموله هروئین در ایستگاه پلیس توقف کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۹۴۶۰

محموله هروئین در ایستگاه پلیس توقف کرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ محسن دالوند، سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح کلانشهر اهواز، ماموران انتظامی کلانتری ۲۶ این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک قاچاقچی که در امر فروش و توزیع موادمخدر فعالیت داشت را شناسایی نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ماموران پلیس با انجام تحقیقات تخصصی، خودروی متهم را که در یکی از مناطق حوزه استحفاظی کلانتری ۲۶ اهواز در حال تردد بود با هماهنگی مرجع قضائی متوقف کردند.

سرهنگ دالوند اذعان داشت: در بازرسی از خودروی متهم ۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین، ۳ گرم تریاک و ۲ گرم حشیش کشف شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه، تحویل مرجع قضائی شد.

سوداگر مرگ در امیدیه مقابل قانون زانو زدند

سرهنگ سیدمحمد صالحی، جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ماموران انتظامی پاسگاه آسیاب فرماندهی انتظامی امیدیه حین ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک و جهت بازرسی به راننده آن دستور ایست دادند.

وی اظهار داشت: راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست قصد فرار داشت که با تعقیب ماموران انتظامی پاسگاه آسیاب پس از طی چند کیلومتر متوقف شد.

سرهنگ صالحی افزود: در بازرسی از خودروی مذکور ۲۶ کیلوگرم مواد مخدر بسته بندی شده از نوع تریاک کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان بیان داشت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/گ

کشف محموله موادمخدر در خوزستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تهدید به قتل شهروندان در سعادت آباد تهران دستگیر شد

 سرهنگ  سعید راستی گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی وی را به قتل تهدید کرده و در صدد اخاذی از وی می‌باشد رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی ویژه از ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه پس از تلاش شبانه روزی و با انجام اقدامات فنی و رصد اطلاعاتی، ماموران پلیس سرانجام موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شدند، افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ راستی با بیان اینکه متهم پس از دستگیری به بزه ارتکابی خود اعتراف نموده است، ادامه داد: پس از بازرسی از مخفیگاه متهم ۲ تیغه چاقو و یک تیغه قمه کشف شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اعلام رضایت شهروندان از اقتدار پلیس در برابر برهم زنندگان نظم و امنیت روحی و اجتماعی به شهروندان اطمینان داد که با هرگونه حرکتی که به امنیت شهروندان خدشه وارد کند برخورد قاطعانه خواهد شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • کشف کالای دخانی ۱۰ میلیاردریالی قاچاق در بابل
  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌های کشاورزی در محمودآباد
  • کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • ایستگاه پایانی توزیع کنندگان مواد مخدر
  • دستگیری مرد زن نما در گنبد کاووس
  • محموله میلیاردی قاچاق در گناوه کشف شد
  • عامل تهدید به قتل شهروندان در سعادت آباد تهران دستگیر شد