Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@13:17:33 GMT

ساوت‌گیت: استرلینگ، اسطوره بعدی فوتبال انگلیس

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۹۴۶۵

ساوت‌گیت: استرلینگ، اسطوره بعدی فوتبال انگلیس

درحالیکه تیم ملی انگلیس روز جمعه در رقابتهای انتخابی جام ملتهای اروپا به مصاف جمهوری چک می‌رود، گرت ساوت‌گیت مدعی شد رحیم استرلینگ اسطوره بعدی تیم ملی انگلیس خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، روز جمعه که تیم ملی انگلیس با هدایت گرت‌ ساوت‌گیت در رقابتهای انتخابی جام ملتهای اروپا به مصاف جمهوری چک می‌رود، با توجه به غیبت احتمالی جردن هندرسون، رحیم استرلینگ باسابقه‌ترین بازیکن انگلیسی‌ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساوت‌گیت در آستانه این بازی با تمجید از استرلینگ مدعی شد او اسطوره بعدی فوتبال انگلیس و تیم ملی این کشور خواهد بود.

 

استرلینگ که ستاره باشگاه منچسترسیتی است با 24 سالن سن تا کنون 47 بازی ملی برای سه‌شیرها انجام داده است. با توجه به روند درخشش استرلینگ به نظر می‌رسد او به حضور در تیم ملی ادامه خواهد داد و در آینده نه چندان دور دهمین فوتبالیستی خواهد شد که به باشگاه ملی‌پوشان انگلیسی با 100 بازی ملی خواهد پیوست.

 

 

گرت ساوت‌گیت در آستانه بازی مقابل جمهوری چک با تمجید از استرلینگ گفت 21 گلی که او در این فصل برای سیتی و تیم ملی به ثمر رسانده نشان می‌دهد که این روزها در اوج قرار دارد.

 

ساوت‌گیت در این باره گفت:" استرلینگ این روزها اعتماد به نفس بالایی دارد. مهاجمی که مقابل دروازه حریف قرار می‌گیرد برای اینکه بتواند موقعیت‌هاش را گل کند قبل از هر چیز به اعتماد به نفس نیاز دارد".

 

 

سرمربی تیم ملی انگلیس در پاسخ به سوالی درباره اینکه استرلینگ در نهایت می‌تواند به رکورد چند بازی ملی دست یابد گفت:" سوال خیلی خوبی است چون استرلینگ از سن خیلی کم بازیکن تیم ملی بوده. اینکه فوتبالیستی با این سن و سال، این تعداد بازی ملی در کارنامه داشته باشد واقعا فوق‌العاده است. اگر رحیم به همین ترتیب به درخشش ادامه دهد آینده بسیار روشنی در پیش دارد".

 

 

گرت ساوت گیت (سرمربی) رحیم استرلینگ منچستر سیتی تیم ملی انگلیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رحیم استرلینگ منچستر سیتی تیم ملی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۹۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس

والورده در بهترین زمان ممکن، دویست و پنجاهمین بازی خود برای رئال مادرید را انجام داد

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد

با حضور در جدال دیشب، فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید در تمامی رقابت‌ها دست یافت. این هافبک اروگوئه‌ای و  25 ساله از سال 2018 برای رئال مادرید توپ می‌زند و تا به این لحظه موفق به ثبت آمار ۲۰ گل و ۲3 گل برای کهکشانی‌ها شده‌است. 1 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و ۲ قهرمانی لالیگا، مهم‌ترین دستاوردهای والورده در رئال مادرید بوده‌است.

تقدیر پرز از والورده به مناسبت انجام ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • پایان کار اسطوره اتلتیک بیلبائو؛ ایکر مونیائین، سن مامس را ترک می‌کند
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • اندی کول و جان تری به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • رسمی؛ دو اسطوره منچستریونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • بلینگام اسطوره جدید رئال را معرفی کرد
  • یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال