Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، انتشار تصویر برخورد تحقیرآمیز با پاکبانان شهرستان برازجان واقع در استان بوشهر، واکنش‌های بسیار زیادی را در فضای مجازی برانگیخت.

محمد حسن محمدی، شهردار برازجان هم که از این قاعده مستثنی نبود با انتشار پستی در استوری اینستاگرامش نسبت به این برخورد تحقیرآمیز واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حسن محمدی در استوری صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"با توجه به اینکه در مراسم غافلگیرکننده امروز بنده یک مهمان بودم، بابت اتفاق ناخواسته پیش آمده، از همه عزیزان عذرخواهی می کنم. امروز کارمندان و کارگران و پاکبانان عزیز و زحمتکش شهرداری ، میزبان این مراسم بودند و قطعا خود آنها شایسته ی این تقدیر و تشکر بودند. من دست این عزیزان را می بوسم و هرگز و هرگز در ذهنم برای خودم جایگاهی بالاتر از این زحمت کشان متصور نبوده و نیستم."

منبع: جماران

انتهای پیام/

واکنش شهردار برازجان به نحوه برخورد تحقیرآمیز با پاکبانان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهردار تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد: در پی انتشار خبری در یکی از پایگاه‌های خبری استان در روز گذشته با عنوان «تنبیه فیزیکی دانش آموز در یکی از مدارس سنگر» و این سوال که «با معلم خاطی برخورد می‌شود؟» اذعان می‌شود این موضوع مربوط به سال گذشته است و با فرد خاطی هم برخورد شد.

پس از شکایت خانواده یک دانش آموز اهل سنگر از تنبیه بدنی فرزندشان در مدرسه، آبان سال گذشته، مراتب پس از بررسی‌های انجام شده، معلم مربوط برای ارائه توضیحات به هیئت تخلفات اداری دعوت شد که پس از استماع سخنان او و بررسی شواهد، تخلف معلم مدرسه محرز و رأی هیئت رسیدگی به تخلفات در همان ماه صادر شد.

بر اساس مواد ۸۱ و ۸۲ آیین نامه اجرایی مدارس، هرگونه تنبیه بدنی دانش‌آموز و سوء رفتار ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش بازار به تغییر مقررات انتشار آگهی مسکن
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • واکنش‌ها به ال‌کلاسیکو: همه چیز تمام شد (عکس)