Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، در این مراسم فرماندار پارسیان گفت : سیاست‌های دولت تدبیر و امید و سیاست‌های ابلاغی سازمان شیلات چراغ راه است و با برنامه ریزی در جهت تحقق این اهداف و سیاست‌ها تلاش خواهیم کرد.

دکتر میرزاد در ادامه گفت : بسترسازی برای تداوم و گسترش خدمت و افزایش تولید و اشتغال در جهت نیل به امنیت غذایی به عنوان جزئی از امنیت پایدار در کشور یکی از مهمترین اهداف پیش روی دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای اداری با اشاره به وجود 90 کیلومتر ساحل درخلیج نیلگون همیشه فارس ، باید شهرستان پارسیان را به کانون اصلی فعالیت های مجموعه شیلات در استان تبدیل کرد و خاطر نشان کرد : صنعت شیلات یکی از ظرفیت های مهم کشور و استان برای توسعه صادرات است و این صنعت آماده همکاری و استقبال از سرمایه گذاران بخش خصوصی در فعالیت های شیلاتی به ویژه پروژه لارو میگو و ماهی در قفس در راستای مهیا ساختن صادرات فرآورده های شیلاتی را دارد.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان پارسیان با اشاره به برنامه های اداره کل شیلات و این فرمانداری در توسعه و پیشرفت منطقه در جهت اجرای سیاست های کلان دولت گفت: تمام تلاشم براین است که مجموعه شیلات پارسیان در راستای پیشرفت و بالفعل نمودن، توانمدیهای شهرستان قدم بردارند.

در ادامه معاون برنامه ریزی و توسعه منابع شیلات هرمزگان بااشاره به اهمیت نیروی انسانی در پیشبرد اهداف سازمانی گفت: اگرچه برخورداری از تجهیزات و امکانات مهم است اما هیچ عاملی به اهمیت وجود یک نیروی توانمند، خلاق و مطمئن نمی‌رسد.

عبدالکریم ستوده با بیان اینکه شیلات شهرستان پارسیان با بیش از 1500 نفر صیاد درقالب 4 شرکت تعاونی صیادی، بیش از 170 کیلومتر ساحل ، با تعداد بالغ بر 38 فروند لنج صیادی وبیش از 240 فروند قایق صیادی نقش مهمی در صید و صیادی استان دارد.

وی سایت 400 هکتاری پرورش میگوی بندر مقام در قسمت شرق شهرستان ،کارگاه مرکز تکثیر و تولید ماهیان دریایی(شرکت ماهی نقره ای کیش)،زیستگاههای مناسب و مستعد جهت پرورش ماهی در قفس در شهرستان را بخشی از توانمندی های آبزی پروری این شهرستان خواند.

 

 

در پایان لازم این مراسم  از زحمات آقای احمد پاسلار تکریم و آقای ابراهیم بدیعی به عنوان رئیس اداره شیلات پارسیان معارفه شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تودیع و معارفه فرماندار معاون نیروی انسانی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۹۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار جدید مازندران فردا معارفه می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیین تکریم و معارفه استاندار مازندران ساعت ۹ صبح فردا سه شنبه چهارم اردیبهشت با حضور وحیدی وزیر کشور در در سالن همایش اتاق بازرگانی مازندران برگزار می‌شود   یوسف نوری در جلسه روز گذشته هیئت دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان استاندار جدید مازندران رای اعتماد گرفت و به عنوان بیست و پنجمین استاندار مازندران پس از انقلاب منصوب شد.

یوسف نوری متولد ۱۳۴۰ اهل ایلام، دکترای مدیریت گردشگری از دانشگاه علامه طباطبایی دارد و علاوه بر سابقه تدریس در دانشگاه‌های کشور و نگارش ۵ جلد کتاب و ۱۰ مقاله در پژوهش‌های کاربردی و نشریه‌های علمی- پژوهشی فعالیت می‌کند   یوسف نوری در آذر ماه ۱۴۰۰ توانسته بود به عنوان وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم از مجلس رای اعتماد بگیرد   او پیش از این انتصاب، فعالیت‌هایی در آموزش و پرورش داشته که از جمله آنها می‌توان به معاونت ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های ایلام و تهران مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد. سید محمود حسینی‌پور استاندار سابق مازندران نیز از سوی معاون اول رئیس‌جمهور به عنوان رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد.

دیگر خبرها

  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان
  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران
  • توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی ترال متخلف در قشم
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم
  • استاندار جدید مازندران فردا معارفه می‌شود