Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@00:43:44 GMT

انفجار مرگبار کپسول گاز

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۹۸۱۳

انفجار مرگبار کپسول گاز

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ،ساعت 17:05 دقیقه  روز شنبه در پی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی و اطلاع رسانی انفجار کپسول گاز بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز نیروهای عملیات ایستگاه 9  را به محل حادثه در بلوار امام رضا اعزام نمود . فرمانده عملیات آتش نشانان اعزامی در خصوص این حادثه گفت : در یک کارگاه صافکاری به  دلیل نامعلوم یک عدد کپسول گاز دچار انفجار شده ،بر اثر این انفجار لوازم داخل کارگاه به اطراف پرتاب شده بود که این حادثه متأسفانه منجر به فوت یک نفر و مصدومیت شدید دو نفر دیگر شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرمانده خاطر نشان کرد :آتش نشانان پس از قطع برق و گاز محل حادثه مصدومین را برای مداوا تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند و پس از اطمینان از رفع هرگونه خطر بر اثر موج انفجار و تخریب و معلق ماندن قسمت هایاز این سازه به مأموریت خود پایان دادند و علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است .
 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش نشانی امام رضا برق گاز برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۹۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی

یک واحد مسکونی در بلوار ناصر حجازی دچار حریق شد.

به گزارش ایسنا، در ساعت ۱۲:۳۵ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در ساختمانی مسکونی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۲۷ را به محل حادثه واقع بلوار ناصر حجازی، خیابان منوچهری شمالی اعزام کرد. 

با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه، مشاهده شد که حریق در یک واحد مسکونی رخ داده و شعله‌های آتش تقریبا تمام این ساختمان را در بر گرفته و درحال سرایت به واحدهای اطراف است. در این شرایط آتش‌نشانان اقدام به قطع جریان برق و گاز کرده و پس از ایمن‌سازی کامل محل حادثه، با بکارگیری لوله‌های آبرسانی و تجهیزات خاموش کننده، عملیات مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند.

همزمان گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز اقدام به جستجو در این ساختمان کردند که خوشبختانه مشخص شد فردی در ساختمان محبوس نشده است. این حادثه خسارات جانی نداشت. 

دقایقی بعد نیز نیروهای آتش نشانی شعله‌های آتش را به طور کامل مهار و خاموش کردند و پس از انجام عملیات تخلیه دود و ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه دادند. علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • مصدوم شدن دو نفر در ارومیه بدلیل انفجار کپسول گاز
  • کپسول آتش نشانی وسیله‌ای ضروری برای ساختمان‌های مسکونی و تجاری
  • سوختگی ۲ نفر بر اثر انفجار کپسول گاز در ارومیه